Frustrert og redd!!

09&11&14

Forumet er livet
På onsdag var vi på ul og fikk se en sprell levende gullklomp :)
i går morges hadde jeg plutselig brun utflod!!!!! Dette ga seg utover dagen, men i morges var det der igjen! :( Ringte og snakket med jm, som sa at dette hørtes helt uskyldig ut, og enda bedre var det at det ikke var spor av friskt blod! Har heller ingen smerter!!
men kjenner jeg klarer ikke slå meg helt til ro!!!! :(
noen med erfaringer med brun utflod?!

jeg hadde en god del brun og også lyserosa utflod i starten av dette svangerskapet, men lillegutten vokser og er en skikkelig sprellemann, så kjennes ikke ut som han tok noe skade i alle fall ;)

Jeg har også opplevd styrtblødning i et svangerskap, da tok det laang tid før det ga seg helt, og til og med da gikk det bra :)

så blødninger og farget utflod trenger ikke alltid være synonymt med farlig, heldigvis :)

lykke til videre i svangerskapet, håper det blir herlig :)

Har hatt det. Men baby har det fint. Om du er bekymret, hvorfor ikke kjøpe en doppler og lytte på hjertelyden? :-)

Hadde også det. Litt brunt og lysrosa. Ga seg etter et par dager. Har en aktiv liten baby i magen enda..

Termin 1.februar 2014

Takk for svar! Hjelper å høre om andre som har opplevd dette og som det faktisk har gått bra me :)
jordmor var veldig positiv med tanke på at vi hadde sett et levende foster dagen før! <3

Hadde det i uke 13, varte en dag, ble bekymret selv og sjekket med doppler et par dager etter.. Fortsatt frisk liten krabat inni der :) kan fortsatt se innimellom antydning til brun utflod av og til, men veldig sjeldent..
Går nok bra skal du se :)

Trodde jeg skulle være så rolig i dette svangerskape! Har to friske barn og evig takknemmlig for det... Men llikevell så er dette det svangerskapet jeg er mest redd og stresset over... Har aldri "oppført" meg slik som dette i di andre svangerskapene :/ hehe.... Kanskje en smule hormonell ;)

Har opplevd både litt brunlig og lyserosa utflod og styrtblødninger. Hadde det i forrige sv.skap og denne gangen, har gått fint til nå ;)
Men skjønner godt at du blir redd, er utrolig kjipt å sitte i en slik situasjon!
Krysser fingrene for at det bare er uskyldig ;)

Brun utflod er gammelt blod. Var det innvendig ul? Kanskje fått en rift i sjeden dagen før? Skal ikke mye til...

Brun utflod er gammelt blod. Var det innvendig ul? Kanskje fått en rift i sjeden dagen før? Skal ikke mye til...
Nei det var utvendig ul, men han trykket ganske kraftig på magen. Så var helt øm og vondt etterpå. Men på tirsdagskveld hadde vi sex, og da fikk jeg plutselig kjempe vondt og det ble full stans ;) kan det kanskje være at det kan ha skjedd noe da, å at det har vært en liten blødning av noe slag etter det. Som nå kommer ut som brun utflod?! Erfaringer??

Nei det var utvendig ul, men han trykket ganske kraftig på magen. Så var helt øm og vondt etterpå. Men på tirsdagskveld hadde vi sex, og da fikk jeg plutselig kjempe vondt og det ble full stans ;) kan det kanskje være at det kan ha skjedd noe da, å at det har vært en liten blødning av noe slag etter det. Som nå kommer ut som brun utflod?! Erfaringer??
Jepp da var det nok derfor. Har blødd litt etter sex og litt etter celleprøve. Begge gangene brunt.

Blødde mye sist svangerskap og det gikk fint. Som du sier kan det være etter sex o.l. og brunt er jo gammelt blod ikke nytt friskt :-) ♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp