Frustrert og lei :(..

Malla

Betatt av forumet
Er for det første 5 dager over, har hatt mye ondt, mensen murringer, kynnere å det jeg har vært sikker på at har vært et tegn på at han har kommet lengre ned, for har hatt masse stikkinger nedover..

MEN neida, hodet var ikke festet enda, (enda legen min mente for 2 uker siden at det var festet)
å enda bedre så lå han høyt, JM spurte om å kjenne innvendig etter hvordan d lå ant, kunne ikke nå opp til hode noe hun stortsett bruker med tanke på hvor langt jeg er over termin..
Var litt modent ellers men ikke så mye sa hun..

Ba meg gjøre flere øvelser som kunne hjelpe få han nedover, men hun anviste meg og til å ringe sykehuset idag for modningsakupunktur..
Men da får jeg beskjed om at det utfører dem ikke nå, men skulle taes opp igjen til høsten mest sannsynlig, ja før all del det hjelper jo meg:(.. Synes åsså hun virket stresset og hadde nesten ikke tid til å snakke..
(Tenker grunnen er at vi har sommerstengt annenhvert år, å i år kommer alle fra den andre byen hit)

Men hvorfor hviste ikke JM min som jobber på sykehuset det da.. Skal ringe JM imorgen..
Har forresten ikke overtidskontroll før Mandag:/... Det er vell og annen rutine her, mener å lest at dere andre har det på 7 dagen..

Når han ligger så langt oppe, er det lettere å få en komplisert og langvarig fødsel?
Har noen noe erfaring med dette så vil jeg gjerne vite. Måtte bare få d ut en plass:/.. Ble litt langt..

Uff, skjønner at du er skuffet og lei, at babyen ligger langt oppe behøver ikke å bety noe for selve fødselen. begge mine har ligget langt oppe, jeg har blitt igangsatt med begge to (og regner med å bli det nå også), men har ikke hatt lange fødsler, rier i 12 og 14 timer aktiv fødsel 5 og 7 timer, så spesielt min første fødsel regnes som en kort første fødsel.

Rart at du ikke får overtidskontroll på fredag når du er en uke over da, har du fått noen begrunnelse for det?

Uff, skjønner at du er skuffet og lei, at babyen ligger langt oppe behøver ikke å bety noe for selve fødselen. begge mine har ligget langt oppe, jeg har blitt igangsatt med begge to (og regner med å bli det nå også), men har ikke hatt lange fødsler, rier i 12 og 14 timer aktiv fødsel 5 og 7 timer, så spesielt min første fødsel regnes som en kort første fødsel.

Rart at du ikke får overtidskontroll på fredag når du er en uke over da, har du fått noen begrunnelse for det?

Okei,det var litt godt å høre da, at du har slik erfaring med det:).. Håper det går bra, bare kjenner jeg blir litt stressa av hele greia..
Vet ikke, d høres ut som det ikke er vanlig her, men at man max går 14 dager om alt ser bra ut, hadde virkelig håpet at d skulle skje noe til helga, men har liksom mista litt trua på det.. spess når overtidstimen ikke er før mandag.
Kansje jeg skal høre med JM imorgen da jeg ringer om hvorfor det er andre regler her..

Med min første lå han laaangt oppe da jeg ble satt igang. Var ikke en lang å smertefull fødsel. Meen når er vi alle forskjellige. Stemmer at de ikke setter modningsakupunktur her. Hvem er JM på helsestasjon da? S.E ? Eller D.S? Er bare hun første som jobber på sykehuset...

Med min første lå han laaangt oppe da jeg ble satt igang. Var ikke en lang å smertefull fødsel. Meen når er vi alle forskjellige. Stemmer at de ikke setter modningsakupunktur her. Hvem er JM på helsestasjon da? S.E ? Eller D.S? Er bare hun første som jobber på sykehuset...

Takk før svar=), Okei ja men d va nu litt godt høre at du ikke følte det da. Men som du si så e jo alle forskjellig, så må bære vente å se. Ja har S.E.. å skulle på vakt i helga å fortalte hun, så synes det var så rart. Samme med at jeg har hørt om andre som har fådd det.
Vet du noe om hvordan det er for overtid her da? Er dem ikke like streng som at du skal på kontroll senest 7 dag?

Ble satt igang på dag 8 over termin. Babyen var ikke festet og var langt oppe. Fikk første modningspille kø tolv, vanne gikk halv sju og guttn var ute 10 timer etter. Ble ikk direkte lang fødsel men den ble komplisert på mange måter. Babyen fikk fødselsskade men er sålangt i dag friskmeldt for den. Jeg fikk og skade så skal i MR den 29 august.
Men du må ikke bekymre deg for det går sikkert vare bra (jeg var bare veldi uheldi eller evt for lita til å føde normalt)...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk før svar=), Okei ja men d va nu litt godt høre at du ikke følte det da. Men som du si så e jo alle forskjellig, så må bære vente å se. Ja har S.E.. å skulle på vakt i helga å fortalte hun, så synes det var så rart. Samme med at jeg har hørt om andre som har fådd det.
Vet du noe om hvordan det er for overtid her da? Er dem ikke like streng som at du skal på kontroll senest 7 dag?
Jo rart om du ikke sku på torsdag.. Jeg hadde å 7 dager over sist å det var en fredag, fikk kontroll da men hun s.e mente det kunne la seg vente til over helgen med å sette igang.. Vet de er ekstra kritiske på å holde 14 dager over nå i disse 3 sommer månedene.. Forklarte du at du var på overtid da du spurte om akupunktur ?

Jo rart om du ikke sku på torsdag.. Jeg hadde å 7 dager over sist å det var en fredag, fikk kontroll da men hun s.e mente det kunne la seg vente til over helgen med å sette igang.. Vet de er ekstra kritiske på å holde 14 dager over nå i disse 3 sommer månedene.. Forklarte du at du var på overtid da du spurte om akupunktur ?

Har ringt JM så venter på tlf tilbake, skal både høre om hvorfor hun sa at jeg kunne be om det når det ikke er rutine på sykehuset.. Å dette med hvorfor jeg ikke får tidligere overtidskontroll..
Ja sa at JM hadde anbefalt meg det da jeg var allerede overtid og hun mente det kunne hjelpe meg.

Har ringt JM så venter på tlf tilbake, skal både høre om hvorfor hun sa at jeg kunne be om det når det ikke er rutine på sykehuset.. Å dette med hvorfor jeg ikke får tidligere overtidskontroll..
Ja sa at JM hadde anbefalt meg det da jeg var allerede overtid og hun mente det kunne hjelpe meg.
Hvordan går det? Fikk du snakket med jm?:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Jepp:) overtidskontroll ble flyttet til imorgen:) så håper alt står bra til..

Back
Topp