Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jentami*
har hann tatt vaksine for 1-2uker siden?
Har du inntrykk av at det klør?
Hva jeg hadde gjort? Det samme som deg.. men hadde dratt til legevakten og bedt om henvisning til barneklinikken hvis fastlegen ikke tar dette på alvor! Du kjenner sønnen din best!
ORIGINAL: jentami*
Da vi bodde i byen hadde vi fått lopper i sengen og utslettet så slik ut. Det klør veldig, hvis du kommer borti eller kommerpå at du har blitt stukket. Sier ikke at det er det, men det lignet litt. Febern kan jo komme utenom..
Vanskelig å vite..

ORIGINAL: *Aulile*
syns det ligner litt på mollusker jeg... kanskje feberen og allmenntilstanden hans ikke har noe med utslettet å gjøre? her vi bor er det maaange som har hatt feber og vært i dårlig form... kanskje det er tenner på vei som gjør han urolig..?
men snakk med legen igjen og be om henvisning til hudlege, evt snakk med helsestasjon imorgen og få de til å snakke med lege slik at du får henvisning til hudlege...
ORIGINAL: Lilla80
ORIGINAL: dinglende hengepatte
ikke elveblest, ikke mollusker
røde hunder? vannkopper? brennkopper?
Nei, legen utelukket alle de... Hun ante ikke hva det kunne være og hadde aldri sett det før...[&:]
ORIGINAL: dinglende hengepatte
vel ungen min har hatt mollusker og de ser ikke sånn ut
ORIGINAL: Tøsa
Jeg skal ikke fraråde deg å dra til legen altså, men JEG ville stolt på legen.
Hun hadde nok visst det hvis det kunne vært noe farlig.
Så jeg ville venta et par dager og dratt tilbake om det fortsatt ikke forsvant.
Men det er meg da, og jeg aner ikke hvordan formen til barnet ditt er, så vil ikke råde deg til noe, bortsett fra at du må stole på magefølelsen din.
Mener du at ungen din er syk, så drar du til legen.
ORIGINAL: Trebarnsguttemamma
ORIGINAL: Tøsa
Jeg skal ikke fraråde deg å dra til legen altså, men JEG ville stolt på legen.
Hun hadde nok visst det hvis det kunne vært noe farlig.
Så jeg ville venta et par dager og dratt tilbake om det fortsatt ikke forsvant.
Men det er meg da, og jeg aner ikke hvordan formen til barnet ditt er, så vil ikke råde deg til noe, bortsett fra at du må stole på magefølelsen din.
Mener du at ungen din er syk, så drar du til legen.
Sign dette!! De var jo tross alt to leger som vurderte det, tviler sterkt på at de begge ville følt det komfertabelt å sende deg hjem dersom det virket utrygt.. Men som det står ovenfor her, hør på magefølelsen din..
Var det forresten fastlegen hans som vurderte han??
ORIGINAL: Bdancer
la ungen få den trøsten og nærheten han trenger. se ann almenntilstanden og feberen og kontakt legen om han har høy feber (over 39) i mer enn 3 dager, at han er veldig slapp og fjern og ikke spiser eller at feberen "aldri gir seg". Be om å få bli sett på av hudlege...