Tante Sofie
Gift med forumet
Jeg sliter litt med hormoner om dagen... Sambo er lite fornøyd med meg. Jeg går rundt og er konstant irritert. Syns alt er slit om dagen. Men sambo må ta litt av skylda, for han bidrar til så lite.
Jeg lager middag hver dag, vasker klær, handler inn mat osv. Også er det vanskelig å ha maten klar hver dag, for jeg vet aldri når han kommer hjem fra jobb.
I stad, etter middagen, fikk jeg beskjed om å gå på rommet mitt.... Like før hadde han bedt Oliver gå på rommet sitt, så da måtte jeg le litt. [:D]
Lenge siden jeg har blitt bedt om det, ja...
Nå har han lagt seg, han er helt ferdig når fredagskvelden kommer. Han jobber lange dager, da han er selvstendig næringsdrivende.
Det var godt å få dette ut!!
Ikke misforstå; jeg elsker han over alt på jord, og syns ikke jeg var så stygg nå.
Eller?? Blir bare litt frustrert. Alt er så tungt nå på slutten.
Helvetes hormoner!!!!![:@]
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][;)][;)][;)][;)][;)]
Jeg lager middag hver dag, vasker klær, handler inn mat osv. Også er det vanskelig å ha maten klar hver dag, for jeg vet aldri når han kommer hjem fra jobb.
I stad, etter middagen, fikk jeg beskjed om å gå på rommet mitt.... Like før hadde han bedt Oliver gå på rommet sitt, så da måtte jeg le litt. [:D]
Lenge siden jeg har blitt bedt om det, ja...
Nå har han lagt seg, han er helt ferdig når fredagskvelden kommer. Han jobber lange dager, da han er selvstendig næringsdrivende.
Det var godt å få dette ut!!
Ikke misforstå; jeg elsker han over alt på jord, og syns ikke jeg var så stygg nå.
Eller?? Blir bare litt frustrert. Alt er så tungt nå på slutten.
Helvetes hormoner!!!!![:@]
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][;)][;)][;)][;)][;)]