Frustrert kvisetroll.....!

rosa og blå hva nå?

Elsker forumet
Pokker som jeg har fått kviser de siste dagene? Husker ikke hvordan det der var med de andre graviditetene, er det noen av dere som kan fortelle når det roes seg? Er det de 3 første månedene som er værste eller?? Ser jo ut som en fjortis om dagen :)

kjenner meg sååååååååååå igjen der ja!! Husker jeg hadde det sist jeg var gravid.. varte par ukers tid på det værste [:'(] begynner å bli borte igjen de DIGRE som kom over natta her.. bare vært her noen dager.. *knurr* så regner med det størstee "utbruddet" har vært og de blir borte ..

jeg hadde mere kviser under hele forrige graviditet, men det var værst de 3 første mnd til hormonene begynte å roe seg litt. Har fått det samme nå. Hersens kviser.. ett tips er å få tak i basiron på apoteket eller bruke garnier sin pure serie. Jeg bruker den som er skrubb, maske og rens i ett mot black heads står det på den tror jeg. Veldig god.

Samme her- jeg sm aldri har kviser har nå plutselig begynt å brygge på noen skikkelig sværinger...æsssjj bare gruer meg til de popper ut, foreløbig er de "underjordiske"...offameg...ser ikke ut!

JAAAAAA! Har skikkelig kviseutbrudd.....ikke bra[8|]

Huff, håper det roer seg etterhvert til oss alle :) Basiron skal vel ikke brukes av gravide.. Men det er veldig effektivt..

Jeg er utdannet hudpleier.

Det som er lurt er å begynne å rense huden morgen/kveld, bruke peeling (for å få vekk døde hudceller og avfallsstoffer) og bruke en god fuktighets krem.

Kvisene kommer jo fra hormonene i kroppen, så det er ikke noe middel som kan hjelpe mot dette. (Vet ikke om man får noe hos legen) Så derfor er det viktig å holde huden ren og tilføre mye fuktighet nå som vi går imot høst/vinter. Kan evt også bruke kuldekrem for ekstra beskyttelse.

Hihi [:D] beklager, men jeg ble litt fnisete da jeg leste overskrifta [:D] Men ja, jeg også har fått noen kviser her og der i ansiktet sånn helt plutselig. Forrige graviditet ble huden min bare penere av hormonene... denne gangen er det visst annerledes... har også sett dette hos andre, damer med uren hud som plutselig får fin hud fordi de er gravide, og omvendt... hmmm...[:-]

Jeg har aldri vært plaget med kviser, men nå kommer de en etter en! Har jeg først blitt kvitt en så kommer det en ny, gjerne midt i panna der det synes mest.. Haha! Godt man er jente og kan sminke seg.. Jeg skrubber og renser og håper det går over snart! Har jo hørt om nygravide jenter som er blitt avslørt pga plutselige kviseutbrudd...

Back
Topp