Jeg jobber som tilkallingsvikar på ulike steder. Nå har jeg ligget i senga nesten døgnet rundt i halvannen uke Pga ekstrem kvalme, får ikke i meg mat, minimalt me drikke. Ble påmint to vakter som ble avtalt for lenge siden, som er imorgen og fredag. Vår policy ang fravær er å varsle senest kl 14 dagen før, eller 07 på morgenen ved akutt (f eks omgangen osv).
Jeg valgte da isted å fortelle min arb giver at jeg er gravid , og fortalte da hvor dårlig jeg er, før kl 14.
Får gratulasjon, beskjed om at dette var avtalt for lenge siden da ped lederne skal bort, og at det var fint om jeg kommer for d er ikkr mulighet for å finne andre ....
Vet ikke hva jeg skal si... Jeg er ikke engang oppegående nok til å ta meg av barna mine for tiden(takk Gud for sambo)... Havna litt i kjelleren nå
jeg hater allerede å være så dårlig, mest for barna, også for jobben for jeg liker den og er alltid trofast ..
å jeg fikk heller ikke inn til legen før fredag 
Takk for at du leste mitt sutrete innlegg !
Jeg valgte da isted å fortelle min arb giver at jeg er gravid , og fortalte da hvor dårlig jeg er, før kl 14.
Får gratulasjon, beskjed om at dette var avtalt for lenge siden da ped lederne skal bort, og at det var fint om jeg kommer for d er ikkr mulighet for å finne andre ....
Vet ikke hva jeg skal si... Jeg er ikke engang oppegående nok til å ta meg av barna mine for tiden(takk Gud for sambo)... Havna litt i kjelleren nå
Takk for at du leste mitt sutrete innlegg !