Frustrert!!! Er jeg gravid eller?

VeJe

Betatt av forumet
Med spiralen ute 28.11 og første eggløsning 14.12 så kan jo teorien om en graviditet funke... Derfor har jeg altså testet først 6 dpo også 9 dpo, men uten resultat. Har kjent "symptomer" som halsbrann, kvalme og ekstrem tretthet, men disse kan såklart bortforklares til noe helt annet om ønskelig. Tenkte jeg skulle vente til rundt mensdato før jeg testet igjen og bestemte meg igrunn for å vente til nyttårsaften - ville jo vært en super nyttårsmarkering å kunne annonsere graviditet!
Rundt mensdato begynte jeg å spotte brunt blod (lite), noe som er vanlig for meg. Regnet derfor med mensen ville starte opp, men det har den altså ikke gjort... I all utålmodighet brukte jeg den siste testen min i går, og til all frustrasjon fikk jeg feilmelding på den (clear blue digital)!!! Vi har altså 1 times kjøring til nærmeste utsalgsted, så ja... Nå er jeg frustrert, er jeg gravid eller? Vræææl!!! Måtte bare få det ut!

De har vell også en graviditetstest på dagligvarebutikkene også nå, samt noen bensinstasjoner? Kanskje du kunne sett etter der om det er nærmere :)
Krysser fingrene for deg :)

De har på dagligvarebutikkene hvis nysjerrigheten blir for stor ;-)
Selv tester jeg først tidligst dagen før forventet mens. Testene er kun 99% sikre ved samme dag man skal ha mens, så for å være sikker hadde jeg nok ventet :)

Back
Topp