Frustrert.. Dåp..

Morena

Gift med forumet
Fikk brev fra kirka i går og datoene vi har å velge mellom er vist 4.4 (om to uker) 13.5 (en torsdag) eller 20.6!!!!

Å ha det om to uker er såklart uaktuelt!, og en torsdag ser jeg på som trøblematisk og, siden min familie bor 3 timer unna, og noen enda lengre. Har veldig lyst til å be tantene og søskenbarna mine til kaffen, selv om de sikkert ikke kommer, men er det på helg er det større sjanse for at de kommer..
Synes det er litt lenge å vente til slutten på juni, da er han jo blitt stor, og helt sikkert for stor til familiens dåpskjole som de fleste har vært to måneder når de har blitt døpt i... [:(]
FRUSTRERT [:'(]

jeg hadde samme redsel sist for at kjolen skulle bli for liten, men det gikk fint det!
her blir det også dåp i slutten av juni.... synes det er en fin tid jeg!!!! da er lillemor 3mnd..

så hadde gått for den 20juni hadde jeg vært deg, og sendt ut innbydelser fort slik at alle kan planlegge feriene sine rundt dagen[;)]

e der ingen annen kirke du kan bruke?? evnt prøve å godsnakke litt me presten!!! den torsdagen e jo en rø dag, so mange har jo lang weekend!!! so ekje sikkert de e helt håplaust[;)]

ORIGINAL: eiramena

Fikk brev fra kirka i går og datoene vi har å velge mellom er vist 4.4 (om to uker) 13.5 (en torsdag) eller 20.6!!!!

Å ha det om to uker er såklart uaktuelt!, og en torsdag ser jeg på som trøblematisk og, siden min familie bor 3 timer unna, og noen enda lengre. Har veldig lyst til å be tantene og søskenbarna mine til kaffen, selv om de sikkert ikke kommer, men er det på helg er det større sjanse for at de kommer..
Synes det er litt lenge å vente til slutten på juni, da er han jo blitt stor, og helt sikkert for stor til familiens dåpskjole som de fleste har vært to måneder når de har blitt døpt i... [:(]
FRUSTRERT [:'(]

Dåp trenger man tid å planlegge å da.. 

vi skal ha navnefest til neste år...  kjempe fint sermoni..  synd de har bare det en gang i året :(

Ja synes vi kansje kan få litt knapp tid til 13 mai, også økonomisk sett... Har to konfirmasjoner den måneden [&:] Huff nei vet ikke jeg...
Vi gifta oss der jeg kommer fra, så tenkte å døpe her vi bor, og mannens hjemplass. Kan vel sikkert døpe inne i byen, men det blir ikke det samme og blir mye reising frem og tilbake..

Huff.. Nei kansje jeg skal prøve å smiske litt med den alt for unge og kjekke presten vår.. hehe

Navnefest virker kosli! Men her velger vi dåp mest grunnet tradisjonene..

ORIGINAL: Ladyeve

Jeg ville valgt den siste datoen jeg;)
En dåpskjole er ofte veldig stor i str. Så det går nok bra selvom ungen er 3mnder.

Vi skal prøve dåpskjolen når jeg skal hjem på april, så ser vi litt hvor stor den er da..
Synes det er fryktelig synd om vi ikke får brukt den, da den ble laget av min oldemor (tror jeg), og alle i familien har brukt den og fått brodert inn sitt navn...

Back
Topp