frustrert ang. prøving :,(

snuppedulla

Glad i forumet
kjenner at jeg bare må lufte meg litt her altså, vi ble prøvere i sommer og jeg håpet jo selvfølgelig på at det skulle gå like fort som sist men neida, dette var 5 pp så jeg VET jo at det er normalt men synes at nå kan det skje. ventet mensen forrige torsdag men har ikke kommet enda, så idag altså nesten 2 uker etter at jeg venter mensen kommer den ikke, jeg har alltid hatt 28 dagers syklus og ut ifra mine beregninger så skulle vi jo begynt prøvingen igjen denne uken men så sitter jeg her da med 3 negative tester og ingen mensen!! ååh[:@] er ikke ofte jeg ber om å få mensen men idag gjør jeg det[8D] måtte bare få ut litt [:)]

Fortsatt god jul folkens [8D]

Tjaaa, hva skal man si... Stress o.l. kan påvirke syklusen, så svaret kan være så enkelt. Og ja, det er normalt at det kan ta opp i mot 1 års tid. Prøv å ikke stresse med det (ja jeg vet, j*** lett å si liksom [8D]). Lykke til, håper det klaffer snart [:)]

ORIGINAL: snuppedulla

kjenner at jeg bare må lufte meg litt her altså, vi ble prøvere i sommer og jeg håpet jo selvfølgelig på at det skulle gå like fort som sist men neida, dette var 5 pp så jeg VET jo at det er normalt men synes at nå kan det skje. ventet mensen forrige torsdag men har ikke kommet enda, så idag altså nesten 2 uker etter at jeg venter mensen kommer den ikke, jeg har alltid hatt 28 dagers syklus og ut ifra mine beregninger så skulle vi jo begynt prøvingen igjen denne uken men så sitter jeg her da med 3 negative tester og ingen mensen!! ååh[:@] er ikke ofte jeg ber om å få mensen men idag gjør jeg det[8D] måtte bare få ut litt [:)]

Fortsatt god jul folkens [8D]

Var nesten som om det var jeg som hadde skrevet dette innlegget, er akkuratt i den samme situasjonen selv, det er noe dritt!!!![&:][:@]
Jeg skal faktisk til gyn.spesialist i begynnelsen på januar pga min plutselige syklus endring. Vil bare få sjekket det. Jeg har også alltid hatt regelmessig syklus på 28 dager, nå er den 27 dager, 30 dager, 36 dager, 39 dager[&:][&:]

Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter snart[:)][:)]

skikkelig irriterende.. har det noe å si om det plutselig forandrer?vil gjerne bli gravid NÅ jeg!!! da er det kjedelig når syklus skal begynne å tulle....

Jeg fikk beskjed at alt uner 14 dagers forskjell i syklussen ikke regnes som uregelmessig..
Men er kjedelig å vente, spes når syklussen tuller.
Men du kunne jo prøvd med el tester eller temping? da får man litt mere oversikt over syklussen ihvertfall [:)]

Back
Topp