FRUSTRERT Å DEPPA

Lisabrekke

Flørter med forumet
Er såå sint.. var på sjukehuset hoss UL å der er jo for det meste bare utleninger...men det er greit nokk..men tror ike hun helt forstod hva jeg mente når jeg sa 20 ganger jeg vill IKKE VITE KJØNNET! er 37 uker på vei og har gledd meg sånn til å få overaskelsen om hva det blir for noe.. før hun skulle undersøke meg sa jeg til henne jeg vil ikke vite hva det blir. jaja sa hun det tok hun '' liksom inn'' så spurte hun meg etter på om jeg viste hva kjønnet var.. nei sa jeg og jeg vil IKKE vite det heller. det sa sambo også samtidig så meg. tror du ikke hun sa hva det blei da selv om vi ikke ville vite det. AAAAAAAARRRRGH så sier hun ops ånei dere ville ikke vite dere.. er så forbanna!!!! følte plutseli alt blei helt vekk kasta selv om det ikke er det. =(

Hadde du spart deg for den kommentaren om utlendinger så hadde du fått min sympati.

var ikke slik jeg mente det. mente at hun ikke forstod norsk.. alså er ikke norsk selv så.haha

Kjipt!

Selv var vi i motsatt situasjon.
Vi ville gjerne vite men jordmora var ei grinete gammel kjerring som ikke ville si det [:@]

Hadde jo blitt stas uansett, men kjipt å ligge på fødestua og de spør om jeg vil gjette på hvor lang og tung babyen er når alt jeg vil vite er om jeg har fått en gutt eller ei jente [>:]

ORIGINAL: Thunderella

Hadde du spart deg for den kommentaren om utlendinger så hadde du fått min sympati.

Signerer denne!

Det var lite proft av henne![&:]

Men det spiller jo egentlig ikke noen rolle, og hun KAN jo ta feil.

Hva gjemmer seg i magen din da?[:)]

ja forstår forstår.. er veldi kjipt.. !
ORIGINAL: Juliejr

Kjipt!

Selv var vi i motsatt situasjon.
Vi ville gjerne vite men jordmora var ei grinete gammel kjerring som ikke ville si det [:@]

Hadde jo blitt stas uansett, men kjipt å ligge på fødestua og de spør om jeg vil gjette på hvor lang og tung babyen er når alt jeg vil vite er om jeg har fått en gutt eller ei jente [>:]

hadde inblit meg lenge eller heletiden det var jente.. men det blir en liten gutt :)
ORIGINAL: skittles

skjønner det var kjipt. i hvertfall når det var så kort igjen! men hva ble det da?[:D]

ORIGINAL: Rottemamma

Signerer denne!

der var det for det meste bare utlendiger... men greit nokk
?
gidder ikke lese resten av det du sier engang[8D]

LES JO HVA JEG MENTE MED DET DAAA!!! var jo ikke vondt ment.,. er LAAAANGT i fra rasist.. HUN FORSTOD IKKE NORSK!!!! var alt jeg ville frem til!

Sign

ja jeg blei veldig lei meg når hun sa det..for va jo ikke det jeg ville vite i det heeele tatt..
bra noen forstår hva jeg mente med utleninger.. er jo utlening selv så var jo ikke ment stygt i det heletatt..
ORIGINAL: DivaAnnie

Herregud noe så uproft da. Det er jo mange som ikke vil vite kjønnet, husker de forskjellige spurte meg om det hele tia på sykehuset, ved ekstra ul også, nettopp for å ikke gjøre noen tappe og røpe.

Dere har uansett ventet lenge på å være spent på kjønn da, om det er noen trøst [;)]

(tror folk misforsto den om utlendinger, jeg tok den ikke rasistisk ment når jeg forsto at det dreide seg om språkproblemer)

Men skjønn nå hva hun mente da!!! Var jo bare det at hun ikke forstod (eller glemte seg bort)...

Ikke vri det om til noe hun IKKE er da, vær så snill....

En gynekolog presterte og si "denne gutten har det jo flott her han" når jeg var 37 uker på vei sist, jeg visste heldigvis kjønnet da men det kunne ikke han vite. Så flaks for han......

TAKK!!!!!!!!!!!!
[:)]
ORIGINAL: nurkeklar

Men skjønn nå hva hun mente da!!! Var jo bare det at hun ikke forstod (eller glemte seg bort)...

Ikke vri det om til noe det IKKE er da, vær så snill....

Hun mente det jo ikke rasistisk da. hun er jo selv fra utlandet ........

hehe det var flaks må jeg si.. men man skal jo liksom spørr på førhand om man vill vite kjønnet. var jo på ul med samme dama når jeg var 18 uker på vei.. å da sa jeg og at jeg ikke ville vite det..å det forstod hun der og da..men ikke denne gang nei..=/
ORIGINAL: Rottemamma

En gynekolog presterte og si "denne gutten har det jo flott her han" når jeg var 37 uker på vei sist, jeg visste heldigvis kjønnet da men det kunne ikke han vite. Så flaks for han......

hæ hva er BV?? hehe
ORIGINAL: litla

ORIGINAL: nurkeklar

Ikke vri det om til noe det IKKE er da, vær så snill....

Dette er jo BV da...

Back
Topp