Frustrerende....

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Har verdens søteste lille baby, men fytti så frustrerende det er at hun våkner 5 - 10 min etter jeg legger henne i fra meg. Ikke bare det, men hun blir skikkelig fornærmet, og svarer med å holde en 20 minutters skrikekonsert...
Har endelig fått henne til å sovne igjen, så nå sitter jeg her med henne oppå meg og er redd for å legge henne ned igjen i tilfelle det betyr at vi må begynne helt på nytt.

TRØTT!!! :confused:
 
Uff føler med deg:( Vi har hatt noen sånne runder, veldig slitsomt. Håper dere sovnet til slutt:)
 
Eg har ein 3 veker gammal pappadalt... Med ei gong pappen reiser på jobb våkner han, så skal han kun ligge i fanget fram til pappen kjem heim frå jobb... Legg eg han ned i vugga (som han elsker på ettermiddagen/kvelden) så hyler han etter 5 min... Ligg han i fanget kan han sove 2 timer... Så i går fekk eg gått på do 3 ganger, og spist 2 kjeks... :)

I dag skal bestemødrene komme å underholde han, så forhåpentligvis får eg sove litt... :)
 
Høres kjent ut ... Forsøket nyteav at han lar seg trøste selv om det er slitsomt å ha ham innpå meg hele tiden. Bæretøy anbefales!
 
Back
Topp