Frustrerende

Mailykke2

Forelsket i forumet
Jeg skjønner ingen ting... Frem til forje onsdag når hun fikk vaksinen var hun kjempe enkel å legge for kvelden. Etter at hun fikk vaksinen har hun begynt å vræle som besatt!! Jeg tror ikke det er noe son plager henne, for hun er blid som ei sol ellers og har blitt kvitt alt av låsninger ol. Sier ikke at det er vaksinen sin feil, akkurat det er nok tilfeldig. Jeg tror rett og slett hun er ordentlig fornærmet for å bli lagt i senga, uansett hvor trøtt hun er. Vi har prøvd alt, holder på samme rutine enda, nekter å endre den. Har noen noe tips til hvordan vi kan få slutt på denne fæle vrælinga? Holder på å bli sprø!! Hun har begynt litt sånn på dagen også nå:/
 
Her synes jeg snuppa endrer seg stadig. Kanskje det bare er at de er så små og at endringer er naturlig? Vi har ennå ikke innført tidlig legging, prøver å ta det litt gradvis. Får se håssen det går, jeg tar det kanskje for mye med ro :P
 
hmmm, vi bruker "støvsuger" (app for iphone) ellers så blir det drama me en gang hun ser sengen : / skal helst ligge i stuen med oss.. 

prøvd koseklut i ansiktet hennes?
 
Tidlig legging fant hun ut av selv, og hun er stuptrøtt nå også.. Men vræler med en gang hun ser senga nesten, iallfall med en gang hun kommer oppi.. Så nå sitter jeg med ei tulle på fanget som er rød rundt øynene og gnir seg som en gal i dem:/ men sove skal hun ikke... Hun er jo for liten til at vi kan la henne vræle også... Kosefille må hun ha, minst to stk:p Men jeg holder på å bli sprø, hun var jo såå grei!!
 


LadyOnHeels skrev:
hmmm, vi bruker "støvsuger" (app for iphone) ellers så blir det drama me en gang hun ser sengen : / skal helst ligge i stuen med oss.. 

prøvd koseklut i ansiktet hennes?


Hva heter denne appen?? Støvsuger funker helt supert her på dagen,kanskje det kan hjelpe med og få han i seng før kl 23 :)
 
jeg bruker sound sleeper free :)
 


LadyOnHeels skrev:
jeg bruker sound sleeper free :)


Takktakk:) Den funket iallefall fint igår når han ikke ville roe seg;)
 
Back
Topp