Frustrerende hormoner

Mayax4

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Flere som holder på å bli sprø av disse hormonene?:banghead::excited001
Tar meg selv i å virke grinete på gubben konstant, og når han blir grinete tilbake (noe jeg forstår godt at han blir:laughing025) så begynner jeg å grine :laughing025

Etterpå kan vi jo sitte å le av at jeg er hormonell, men syntes det er sååå frustrerende:laughing002

Ja bare her er ikke gubben rund i kantene og går rundt å er sur og sutrete fordi jeg kan virke grinete :banghead:

Ja bare her er ikke gubben rund i kantene og går rundt å er sur og sutrete fordi jeg kan virke grinete :banghead:

Det er så frustrerende! Det skjer jo så mye med kropp og følelser nå:shifty: jeg ser så frem til at det roer seg litt:hilarious:

Trur det er veldig vanskelig for desse mannfolko våras å forstå at me ikkje kan noko for oppførselen vår, men at det kan dei. Går gravid for fjerde gang nå, og fremdeles e dette det største problemet i vårt forhold under graviditet. Eg blir sur og grinete av ein bagatell og han blir endo meir sur og grinete fordi eg e det! Heilt klin umulig for han å koble at eg berre er hormonell.... eg syns de e facinerandes dårlig :hilarious: mannfolk ;)

Trur det er veldig vanskelig for desse mannfolko våras å forstå at me ikkje kan noko for oppførselen vår, men at det kan dei. Går gravid for fjerde gang nå, og fremdeles e dette det største problemet i vårt forhold under graviditet. Eg blir sur og grinete av ein bagatell og han blir endo meir sur og grinete fordi eg e det! Heilt klin umulig for han å koble at eg berre er hormonell.... eg syns de e facinerandes dårlig :hilarious: mannfolk ;)

Du har nok et godt poeng der, og jeg kan jo på en måte forstå at det kan være vanskelig for de å forstå ettersom de ikke kjenner det på kroppen selv:eek: jeg venter også barn nummer 4, men dette er vårt første barn sammen:love7 han har ingen fra før så dette er jo liksom helt nytt for denna stakkars gubben:laughing002

Heldigvis fortsatt ganske stabil i humøret mitt. Ikke tenkt over at jeg har mye humørsvigninger, og mannen har heller ikke sett noen endringer. Håper dette varer :)

Er skikkelig hormonell om dagen. Idag begynte jeg å gråte fordi vi ikke hadde mer igjen av knekkebrødet jeg hadde planlagt å spise :laughing001 har mange andre typer knekkebrød men endte med å reise på butikken å kjøpe det knekkebrødet jeg ville ha. Tårene triller for ingenting nå om dagen. Veldig frustrerende.

Jepp, ble nesten sur på den demente, hallusinerte pasienten i dag :sour::laughing002

Så fantastisk å se at det er flere som sliter med hormoner, følte meg nesten litt alene så dette hjalp veldig :):laughing002:laughing002

Heldigvis har vi snakket mye om dette med hormoner og mannen er godt forberedt. Har vært noen episoder hvor han har fyra meg så opp fordi han blir grinete også skjønner han plutselig at det er fordi jeg er hormonell at jeg er så rar og da får han dårlig samvittighet, haha. Og blir litt letta, tror jeg:hilarious: For at ikke kona har blitt helt gal:rolleyes:

Back
Topp