Frustrasjonstråd!!

Ellise

Flørter med forumet
Jeg er kjempeglad og takknemlig over at jeg er gravid og jeg ville ikke vært foruten, MEN nå må jeg bare få ut litt frustrasjon: Jeg er såå lei av å være kvalm! Alt lukter annerledes! Alt fra når jeg åpner kjøleskapet til at jeg går inn i en butikk, så virker kroppen min som en radar på ekle lukter og suuger de til seg! Jeg er verdens verste husmor om dagen, verdens verste samboer og verdens verste mamma. Har null tålmodighet, og er bitch med stor B! ALT og ALLE irriterer meg. Og trettheten,- OMG! Jeg kan seriøst sovne gående og sittende! Og puppene,- kjennes ut som de skal sprenges! Kan bare glemme å ligge på magen f.eks. Og når jeg ligger på siden mot samboeren min, ligger jeg bare å irriterer meg over at han i det hele tatt puster! Så da ligger jeg kun på den andre siden hele natten da. Noe som gjør at jeg er helt stiv i nakken når jeg våkner. Jeg føler meg seriøst som et monster.. Måtte bare få det ut! Takk :-)

Hehehe, unnskyld, men måtte flire litt av deg. :P Er nok mange som føler det sånn. :) Jeg kjenner meg igjen i noe av det du skriver. Kvalme og trøtthet, og det fryktelige kjøleskapet... Ugh... Det er ekkelt bare å kjenne den kalde luften mot ansiktet. (Puster kun gjennom munnen når jeg åpner kjøleskapet)

Noen kvelder nå så har jeg lagt meg før samboeren min, så jeg har sovnet når han legger seg. Dessverre våkner jeg av at han legger seg og åmer seg inntil meg før han begynner å stryke og tafse på puppene... Hadde jeg orket hadde jeg brølt at han skal holde seg unna for jeg sover! Men alt jeg klarer er å grynte og dytte vekk hendene hans. :P Da flirer han bare av meg og sier god natt. Han tar heldigvis hintet, da. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe, unnskyld, men måtte flire litt av deg. :p Er nok mange som føler det sånn. :) Jeg kjenner meg igjen i noe av det du skriver. Kvalme og trøtthet, og det fryktelige kjøleskapet... Ugh... Det er ekkelt bare å kjenne den kalde luften mot ansiktet. (Puster kun gjennom munnen når jeg åpner kjøleskapet)

Noen kvelder nå så har jeg lagt meg før samboeren min, så jeg har sovnet når han legger seg. Dessverre våkner jeg av at han legger seg og åmer seg inntil meg før han begynner å stryke og tafse på puppene... Hadde jeg orket hadde jeg brølt at han skal holde seg unna for jeg sover! Men alt jeg klarer er å grynte og dytte vekk hendene hans. :p Da flirer han bare av meg og sier god natt. Han tar heldigvis hintet, da. :p

Haha!! Ja her i gården er sex et fremmedord! Blir folkevill dersom han i det hele tatt prøver seg! Samboeren min er heldigvis veldig veldig veldig tålmodig, så ofte kan jeg få verdens dårligste samvittighet når det går opp for meg hvordan jeg oppfører meg.. Men igjen.. As we speak: jeg ligger i senga nå og hører han prate i stua. Og Gud bedre så irriterende stemme han plutselig har fått!

Haha!! Ja her i gården er sex et fremmedord! Blir folkevill dersom han i det hele tatt prøver seg! Samboeren min er heldigvis veldig veldig veldig tålmodig, så ofte kan jeg få verdens dårligste samvittighet når det går opp for meg hvordan jeg oppfører meg.. Men igjen.. As we speak: jeg ligger i senga nå og hører han prate i stua. Og Gud bedre så irriterende stemme han plutselig har fått!

Hehe. :P Jeg irriterer meg ofte for ånden hans... Ikke at denne så fæl, men...
Jeg irriterte meg veldig over den høye stemmen han bruker i telefonen hinn dagen, forresten...

Hehe.. Jeg lo godt av å lese innleggene her :) Utrolig hva man irriterer seg over når man er gravid :p

Back
Topp