Frustrasjon!!!

babypin

Betatt av forumet
Nå er jeg faen meg så dritt lei alle som absolutt må okkupere offentlige toalett te å sminke seg!!!! Mange som sminker seg blir ik nokke penere uansett!! Ska man sminke seg så kjøp skikkelig sminke som ikke må legges på om og om igjen i løpet av dagen!

Va på et kjøpesenter der 2 sminkedokker sto å sminka seg inne på toalettet, og en eldre dame måtte omtrent presse seg gjennom for å komme frem te vasken!!! Alt for mange sånne jenter her i landet!

Jeg bruker da sminke sjøl, men har kjøpt sminke som varer hele dagen. trenger bare å ta på en gang(dyrt ja, men verdt d)

aaaaaaarrgh.... plagsome sossete perlesminkedokker!! Tror de e nokke! At de3 eier verden..

Måtte bare få d ut!
Ik meningen å provosere[:)]

Okei [:-]
Må si at ALLE som sminker seg på en offentlig ikke okkuperer vask, speil og omtrent sperrer gamle damer ute da.
Man KAN faktisk være omtenksom ovenfor andre SELVOM man sminker seg på en offentlig do, UTEN drit dyr sminke [;)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Okei [:-]
Må si at ALLE som sminker seg på en offentlig ikke okkuperer vask, speil og omtrent sperrer gamle damer ute da.
Man KAN faktisk være omtenksom ovenfor andre SELVOM man sminker seg på en offentlig do, UTEN drit dyr sminke [;)]

Ikke alle! men jeg blåste litt ut i forbindelse me denne episoden.. Kommer litt an på alder, om man har lært seg høflighet enno.. D hadde tydeligvis ikke disse jentene. De var rett og slett hovne små bitcher ( sorry ordbruken) OG desverre så altfor mange andre og, men jeg ska være enig.. IKKE ALLE[:)]

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Jeg tipper at trådstarter er en av disse som "ik blir nåkke penere uansett!!". [8D]

Joda... Blir faktisk d, men man kan ik kall d når man gjemmer vekk sitt naturlige utseende da... Da blir d bare en maske vi bærer ute blant folk og ikke kossen vi egentlig ser ut!!

Back
Topp