Frustrasjon!!!

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Må bare få det ut et sted! Er på "ferie" med svigerfamilien, har vært det i 2 uker og skal være her enda en uke til.. Jeg er så sliten, har vondt hele tiden og føler jeg går med et påklistret smil hele dagen.. Det er ingen som har noe som helst forståelse for at bekkenløsning er vondt.. Føler de kommer med små kommentarer hele tiden om at min kjære må gjør det meste når det kommer til sønnen vår.. Altså hallo?! Jeg er sykemeldt av en grunn og bidrar så mye jeg klarer, og litt til på grunn av de kommentarene.. Hver kveld ligger jeg på rommet en time ekstra etter at sønnen vår har sovnet bare for å få litt pusterom.. Kjenner også at hormonene jobber på høygir, da så og si ALT mannen til svigermor gjør går meg på nervene.. :( og når svigermor presterte å si ang sønnen vår: ja det er mye lettere når du er hjemme hos oss alene, for da bestemmer jeg?! Hva faen liksom??

Høres ikke noe greit ut! Å at hun kan si noe slikt er helt forferdelig, du er jo mor til hennes barnebarn... er enkelte som ikke eier empati og forståelse. . :/

Her blir ferien i år kun en helg på hotell, jeg klarer ikke mer pga bekkenet.. heldigvis har ihvertfall min familie forståelse for det, foreldrene til min samboer ser jeg sjelden.

Trur svigerforeldre e skapt for å være plagsom og irriterans... har sjøl svigers på besøk no og vært sia mandag, og begynne å få rimelig nok... med uansett kor vi e osv... kjente d kokte rimelig idag når vi enda holdt på å dekke på middagsbordet og æ sto enda å kutte opp salat...og dem begynte å spise...

Å hjelpes, er du 3 uker sammen med svigerfamilien? :eek: Stakkars, du har min fulle sympati. Sist jeg var gravid var både min far og min svigerfar på besøk hos oss i nesten 2 uker. Trodde jeg skulle bli fullstendig gal. Det endte med at jeg kjeftet dem huden full, og kastet svigerfar på dør før han ønsket å reise hjem... Vil ikke egentlig anbefale det, selv om det var litt tilfredsstillende der og da. :P Du har ikke mulighet til å komme deg litt unna? Om ikke annet gjemme deg på soverommet noen timer hver dag mens de andre tar seg av ungen? Stor klem til deg, håper du kommer deg hel gjennom den siste uken.

Å hjelpes, er du 3 uker sammen med svigerfamilien? :eek: Stakkars, du har min fulle sympati. Sist jeg var gravid var både min far og min svigerfar på besøk hos oss i nesten 2 uker. Trodde jeg skulle bli fullstendig gal. Det endte med at jeg kjeftet dem huden full, og kastet svigerfar på dør før han ønsket å reise hjem... Vil ikke egentlig anbefale det, selv om det var litt tilfredsstillende der og da. :P Du har ikke mulighet til å komme deg litt unna? Om ikke annet gjemme deg på soverommet noen timer hver dag mens de andre tar seg av ungen? Stor klem til deg, håper du kommer deg hel gjennom den siste uken.
Heldigvis drar svigermor og mannen hennes hjem lørdagmorgen, da er det bare oss og besteforeldrene til mannen igjen, og de skal jeg takle greit, de er fantastiske.. Det er forsåvidt svigermor også, men ikke i en så stor dose merket jeg :p
Har sittet en time å pratet med mannen nå, han skjønner meg heldigvis, og skulle dekke for meg i kveld, så jeg ligger på rommet nå alene og nyter det :p eneste problemet er at jeg har grått masse, det syns på trynet, jeg må skikkelig tisse, og eneste veien til do er forbi stuen der alle sitter og kan se at jeg har grått :p crap!

Svigerforeldre som bor utenlands er å anbefale!

Nå har jeg verdens skjønneste svigerfamilie da, vi ser hverandre så skjelden at vi ikke rekker å gå lei :D

Omg!
Kjenner meg igjen med at det ikke er så greit å være på ferie med svigermor....
Forstår ikke samboeren din heller? Kan ikke han snakke med dem?
Godt de reiser på lørdag..
Pass på å ikke presse deg selv for mye... er ikke bra for bekkenet i seinere tid....
God bedring klem! Og lykke til !

Svigerforeldre som bor utenlands er å anbefale!

Nå har jeg verdens skjønneste svigerfamilie da, vi ser hverandre så skjelden at vi ikke rekker å gå lei :D
Hahhahaha! D har jeg også, men 10 dager sammen med dem på ferie var MER enn nok for meg. Holdt på å klikke ;) Jeg og er utrolig glad i svigers, men i mindre doser :)

Hahhahaha! D har jeg også, men 10 dager sammen med dem på ferie var MER enn nok for meg. Holdt på å klikke ;) Jeg og er utrolig glad i svigers, men i mindre doser :)

Uff. 14 dager med mine er ikke noe problem, og ettersom de er av god, gammeldags engelsk kvalitet forventer de at mannen skal ivareta meg, og ikke omvendt. Veldig greit nå som ting begynner å bli tungt. Dog, han er en ekte gentleman, så trenger ikke noe press fra noen.

Heldig? Jeg? Ganske :D

Uff. 14 dager med mine er ikke noe problem, og ettersom de er av god, gammeldags engelsk kvalitet forventer de at mannen skal ivareta meg, og ikke omvendt. Veldig greit nå som ting begynner å bli tungt. Dog, han er en ekte gentleman, så trenger ikke noe press fra noen.

Noen som har det! Svigerfar er litt sånn.. Han sier til samboeren at han må ta oppussinga, det er ikke bra for gravidedamer sier han :p

Du er veldig heldig!!! :)

For å si som jeg sa til mannen, jeg kan ikke engang bo 14 dager med min egen mor, hvordan forventer du at jeg skal overleve 10 dager med din mor? ;) Tidligere har vi hatt egen leilighet når vi har vært nedover og da er det ingen problem, men siden min manns kultur er veldig "alle oppå hverandre og ha en mening om alle sine affærer" (latinske kulturen), blir det for mye for en kjølig og distansert nordmann ;) ;)

Uff, stakkars deg. Jeg har heldigvis verdens beste svigerforeldre og jeg kan godt tilbringe 2-3 uker med dem uten problem, men ene søsteren til mannen min klarer jeg ikke over lengre tid, da hun har lett for å komme med ufølsomme kommentarer. Ellers er svigerfamilien tipp topp :)

Jeg klarer ikke min svigerfamilie. Den er helt merkelig og utrolig vanskelig å forholde seg til. Min samboer har ikke hatt noe forhold til sin mor noen gang og det har gått mange år uten noe kontakt. Nå vil hun plutselig være en del av livet hans og mitt.. jeg kjenner at jeg ikke stoler på henne og klarer derfor ikke slippe henne inn. Prøver for samboerens skyld men ser at han blir stresset av henne. Faren hans har tre barn hvorav to av dem ikke ønsker noe kontakt med ham, samboeren er den eneste som har tilgitt ham for alt som skjedde når han var liten. Ellers så har han en helsøster som er hyggelig men hun bærer tydelig preg av ustabil barndom pluss at hun er bipolar så hun svinger veldig i humøret. I tillegg så kan ingen av de overnevnte snakke sammen eller være sammen. Så det blir veldig stress for oss som på en måte er fanget i midten. Så jeg kunne aldri har reist på ferie med svigers dessverre. Misunner dere som kan det for det må være godt å ha så godt kontakt når den lille kommer :)

Back
Topp