*FruM*

Mitchi

Elsker forumet
Hvor har du fått tak i de hvite trehjertene du har pyntet med knapper og skrevet bla. musikktid på??

Dytter...

De er fra jobben min! [:D]
Koster bare 9 kr stk! [;)]

ORIGINAL: *FruM*

Takk! Åhr, jeg som nettopp bestilte fra jobben din. Har sendt mail til sjefen din og spurt om hun har sendt pakken, hvis ikke slenger jeg oppi noen trehjerter også. Men vil ikke betale masse i frakt en gang til [8D]

ORIGINAL: Mitchi

Takk! Åhr, jeg som nettopp bestilte fra jobben din. Har sendt mail til sjefen din og spurt om hun har sendt pakken, hvis ikke slenger jeg oppi noen trehjerter også. Men vil ikke betale masse i frakt en gang til [8D]

Ah, kjedelig da!!
Håper hun ikke har sendt! Sendte henne en melding å sa du hadde sendt mail.
OM hun har sendt er ikke trehjertene så veldig tunge, kommer an på hva du vil ha - men tipper porto ikke blir mer enn 27 kroner.

Ah, kjedelig da!!
Håper hun ikke har sendt! Sendte henne en melding å sa du hadde sendt mail.
OM hun har sendt er ikke trehjertene så veldig tunge, kommer an på hva du vil ha - men tipper porto ikke blir mer enn 27 kroner.

Takk :)
Okei, hvis det ikke er så mye dyrere enn det skal jeg ta kontakt - om hun har sendt pakken :)

Har jobben din en nettside, fruM? kan jeg få se??[:)]

ORIGINAL: zarafina

Har jobben din en nettside, fruM? kan jeg få se??[:)]

Hun hadde sendt pakken, men jeg måtte bare bestille noen hjerter til! ;)

Hun hadde sendt pakken, men jeg måtte bare bestille noen hjerter til! ;)

Ja, hun sa hun hadde snakket med deg! [:)]

Back
Topp