Fruluna!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Hei!!
Er dere kommet hjem igjen, hvordan gikk det?
Har dere hatt det bra på ferie??
Tenker dere er blitt brune og fine!!!

Klem jordbæret

Heu snuppa!!

Ja vi er hjemme igjen, og har hatt det kjempefint!!!
Kost oss som bare det!

Linnea har vært et prakteksempel av en unge! [:D]
Hun var så snill på flyturen og gråt ikke i det hele tatt. Bare lekte og sov og koset seg. Så det var bra! (Hadde litt angst for at det skulle bli den skrikinga..[&:])

Har lagt inn noen bilder av turen på hjemmesiden hvis du vil se [:)]

Kos og klem

så ut som dere koste dere på tur ja..! vi reiser om akkurat 21 dager i dag til tyrkia vi..vi gleder oss masse...

noe spesielt det var kjekt å ha med på turen?

Hei Tone83!

Du ammer vel du, så da har du vel mat med deg [:D]
Det vi brukte mest var iallefall solhatt og sånn parasoll på vogna!!

Hadde med en bleiepakke, og kjøpte en der nede..
I Tyrkia blir det jo fryktelig varmt da (var der selv for 3 år siden), så kjøp med bra solkrem med høy faktor!

Ellers vet du sikkert det meste vil jeg tro [:)]
Blir deilig for dere å få litt ferie!! [:D]

ORIGINAL: fruluna

Hei Tone83!

Du ammer vel du, så da har du vel mat med deg [:D]
Det vi brukte mest var iallefall solhatt og sånn parasoll på vogna!!

Hadde med en bleiepakke, og kjøpte en der nede..
I Tyrkia blir det jo fryktelig varmt da (var der selv for 3 år siden), så kjøp med bra solkrem med høy faktor!

Ellers vet du sikkert det meste vil jeg tro [:)]
Blir deilig for dere å få litt ferie!! [:D]

oki..!ja jeg ammer enda..blir nok litt enklere da ja...
tok du med grøt og middag fra Norge?

så dere badet linnea både i bassenget og i sjøen! gikk fint d? var ikke alt for salt eller alt for mye klor i vannet...(var det varmt i badevannet?)

Så bra det gikk bra på turen da!!! Jeg og hadde vært litt nervøs for fly-turen med tanke på "dotter-i-øra"!

Måtte inn å se på hjemmesiden din da!!! [:D] Så deilig ut med sol og sommer!! Synes Linnea er blitt så lik deg jeg!! Kjempe søt er hun!! Blir alltid så glad når jeg titter på hjemmesiden din!! Flink du er til å lage en koslig side!!!

Hvordan gjorde du det med mat og sånt? Hadde du med deg middagsglass, grøt og melk, eller kjøpte du det der nede?

Jeg hadde med middag, grøt og mme herifra. Men i de store butikkene var det nestlè middagsmat og nan mme, så det hadde ikke vært noe fare om jeg gikk tom. [:)]
Grøt nektet hun å spise der nede, så det var jo greit [8|][:D]

Vi badet kun i bassenget vi da, for det er så dårlig med strender på Madeira. Kun havbasseng.
Bassenget på hotellet vårt var kjempefint. Det var store brede trapper ned,og langgrunt.
Og kjempevarmt, og ikke kloret [:D]
Håper dere får en fin tur Tone!!!

Takk Jordbæret! Flere som sier hun begynner å ligne meg nå!!![:D]

Back
Topp