BlåBobler Forumet er livet 22 Apr 2007 #21 ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: BlåBobler Vi kommer å tar dere alle sammen en dag!!!! [:D] Ha ha ha sorry snuppa, men du er way off!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Jeg ER så glad for at jeg i fotball, og du i hockey
ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: BlåBobler Vi kommer å tar dere alle sammen en dag!!!! [:D] Ha ha ha sorry snuppa, men du er way off!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Jeg ER så glad for at jeg i fotball, og du i hockey
fruluna Forumet er livet 22 Apr 2007 #24 ORIGINAL: BlåBobler ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: BlåBobler Vi kommer å tar dere alle sammen en dag!!!! [:D] Ha ha ha sorry snuppa, men du er way off!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Jeg ER så glad for at jeg i fotball, og du i hockey Ja for da kan vi være
ORIGINAL: BlåBobler ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: BlåBobler Vi kommer å tar dere alle sammen en dag!!!! [:D] Ha ha ha sorry snuppa, men du er way off!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Jeg ER så glad for at jeg i fotball, og du i hockey Ja for da kan vi være
BlåBobler Forumet er livet 22 Apr 2007 #25 ORIGINAL: Cathrine76 ORIGINAL: grokka:o) Halloo!hvem er det? Dere får prøve å få skøyte-snublerene deres opp på beina på isen igjen, så kanskje det kommer litt Sparta-nyheter til Bergen også [:D] [:D]
ORIGINAL: Cathrine76 ORIGINAL: grokka:o) Halloo!hvem er det? Dere får prøve å få skøyte-snublerene deres opp på beina på isen igjen, så kanskje det kommer litt Sparta-nyheter til Bergen også [:D] [:D]
Cathrine76 Forumet er livet 22 Apr 2007 #26 Alt for masse regn i Bergen til sånn skøyte tull[8D][:D][:D]
Cathrine76 Forumet er livet 22 Apr 2007 #29 Ååååååååååååå då var harmonien på plass i juni klubben igjen[:D][:D][:D]hehe
Cathrine76 Forumet er livet 22 Apr 2007 #32 Huff då[&:] har alltid sagt at folk i disse casuals-gjengene er idioter som ikkje finnes intressert i fotball[:@]
Huff då[&:] har alltid sagt at folk i disse casuals-gjengene er idioter som ikkje finnes intressert i fotball[:@]
Grokka Elsker forumet 22 Apr 2007 #33 Det ødelegger jo veldig for ordentlige suportere.. syns ikke om det gitt