Fruluna

Cathrine76

Forumet er livet
Kor lenge før termin begynnte du å massere den puten under foten??? Denne gangen skal eg gjøre det meste eg kan for å bli moden[;)] forrige gang hadde eg ikkje antydning til modning når dei sjekket med 5 dager over termin[8|] Han ville rett og slett bli der inn tror eg[:D]

Vi begynte litt over tre uker før ul termin..
Men jeg var helt sikkert på at den var feil, og at jeg var lenger på vei.

Dagen etter at vi masserte for harde livet fødte jeg [:)] Linnea veide 3670 gram enda hun var født "tre uker før tiden", men barnelegen på sykehuset sa at hun var født toppen noen dager før.

Skal massere nå også, men begynner en uke før termin tenker jeg. For nå vet jeg at ul terminen er ganske så riktig [:)]

Det høres bra ut[:D] skal gjøre det eg og det er sikkert

Jepp, jeg tror det hadde en virkning jeg da..

Men nå skal jeg se Birkebeinerne igjen. Snakkes [:D][:D]

Oj! Spennende! Hvilken pute er dette? Er det den "klumpen" under tærne liksom? Fortell og forklar! [:)] (vil ikke gå over tiden, er for utålmodig...!)

ORIGINAL: Lillepusen

Oj! Spennende! Hvilken pute er dette? Er det den "klumpen" under tærne liksom? Fortell og forklar! [:)] (vil ikke gå over tiden, er for utålmodig...!)

Sto en forklaring en plass men finner den ikkje[8|] var Bast som hadde den så kan være den ble forsvant når hun ble slettet en gang[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

ORIGINAL: Lillepusen

Sto en forklaring en plass men finner den ikkje[8|] var Bast som hadde den så kan være den ble forsvant når hun ble slettet en gang[:)]

Hm, ok. Takk Cathrine! Skal høre med aku`n min neste gang jeg. Hun har nok peiling. [:)]

Back
Topp