BlåBobler Forumet er livet 29 Mar 2007 #21 Der se [:D] Også må jeg lage meg en ticker nå da.... [&:] Den ble jo borte...
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #22 Dæven du er flink ass [:D] Ble den stor syns du?? Tickeren får du tilbake da, hvis du går inn på ticker siden din igjen. SÅ ligger koden der [:D]
Dæven du er flink ass [:D] Ble den stor syns du?? Tickeren får du tilbake da, hvis du går inn på ticker siden din igjen. SÅ ligger koden der [:D]
BlåBobler Forumet er livet 29 Mar 2007 #23 ORIGINAL: fruluna Dæven du er flink ass [:D] Ble den stor syns du?? Tickeren får du tilbake da, hvis du går inn på ticker siden din igjen. SÅ ligger koden der [:D] Har jeg egen tickerside og altså? [:D] Kanskje jeg skal bytte... Har hatt den samme lenge nå.... [:)]
ORIGINAL: fruluna Dæven du er flink ass [:D] Ble den stor syns du?? Tickeren får du tilbake da, hvis du går inn på ticker siden din igjen. SÅ ligger koden der [:D] Har jeg egen tickerside og altså? [:D] Kanskje jeg skal bytte... Har hatt den samme lenge nå.... [:)]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #24 Ha ha ja den gangen du lagde tickeren din registrerte du deg jo [:D] Men kan jo lage ny også da [:D]