Frukttrær i hagen

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som har det , hva har dere?
Vi har revet gjerdet vårt for å plante frukttrær men usikker på hva vi vil ha.

Har ikke ennå fordi Hagen ikke er opparbeidet:) men skal ihvertfall ha masse!! Plomme, eple, morell og pære:)

Hadde jeg hatt stor hage skulle jeg hatt frukttrær, og bærbusker. Syns du skal velge epletre og kirsebær.

Vi vurderer plommetre, men vet ikke helt hvor vi evt skulle plassert det, men det er jo så koselig med frukt og bær fra egen hage :)

Vi har et gammel kirsebær, gammelt pære og 2 nyeish epletrær, men skal også plante plommetre <3 og rips, bringebær og solbær. :-)

Epletre og plommetre hadde jeg valgt!

To forskjellig plommetre og ett epletre :)

Gubben har plommetrær på eiendommen hvor vi skal bygge:-). På hytta til foreldrene mine hadde de epletrær og plommetrær en gang i tiden

Jeg elsker plommer, så det ville jeg hatt :-) i tillegg til rips og rabarbra :-D

Vi har to nyplantede epletrær. Skulle gjerne hatt pære, moreller og plommer også!

Har er pæretre. Tror det kom en halv pære der i fjor, men mange året før

Jeg drømmer om et glassepletre! Husker de eplene fra epleslang hos naboen! :D de var de saftigste av alle! ;) Ellers vil vi ha moreller og liten jordbæråker!

Vi har kirsebærtre :) Vi har også lyst på plommetre :)

Vi har planter et frukttre for hver unge som har blitt født :) epler og plomme, har litt lyst på er plommetre til men får se. Ellers har vi 3 forskjellige rips, jordbær, stikkelsbær, blåbær og Solbær

Back
Topp