Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Catski og Filip
Kjøpte slikt et fruktnett til Filip, hvor man fylte med frukt og babisen biter og suger i seg mosa frukt. Kan love at det falt i smak hos Filip. Han ble helt vill med det nettet. Så absolutt å anbefale.
ORIGINAL: malien
ORIGINAL: Littlå140207
Her koser Othilie Marie seg med pære fra baby feed nette[:D]
Hvor kjøpte du denne hen?
Har de det på sånn typiske baby-butikker, f.eks olsen??
ORIGINAL: *mammsen*
ORIGINAL: Littlå140207
Her koser Othilie Marie seg med pære fra baby feed nette[:D]
Hvor kjøpte du denne hen?
Har de det på sånn typiske baby-butikker, f.eks olsen??
jepp,du får kjøpt den på OLSEN[:D] kjøpte for et par dager siden.koster ikke mye.husker ikke hvor mye,mnejeg tror jeg betalte 160 for 2 stk med 4 nett[:D]
Da skal jeg kjøpe det neste gang jeg er der[;)] Har blitt en del turer til Olsen ja etter jeg ble gravid....gøy butikk[:)]
ORIGINAL: Monsilar
Noen som veit om de selges på noen nettsider?? Har vært å sett en del, men finn d ikke.. [:(] Også e d litt langt å kjør i nesten 1 1/2 time bærre for å kjøp sånn.. [8D]
ORIGINAL: *mammsen*
ORIGINAL: Monsilar
Noen som veit om de selges på noen nettsider?? Har vært å sett en del, men finn d ikke.. [:(] Også e d litt langt å kjør i nesten 1 1/2 time bærre for å kjøp sånn.. [8D]
viss du vil så kan jeg godt kjøpe et til deg å sende det i posten til deg???[:)] send meg en PM om du vil jeg skal fikse det til deg[:)]
ORIGINAL: CamillaN
Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om barnebutikken på Svinesund selger slikt? Skal nemlig dit veldig snart....
Og dette med frukt..... Hvilke frukter skal barn IKKE ha? Regner med at Kiwi feks er på nei listen... [;)]