Fruktnett

Catski

Forumet er livet
Kjøpte slikt et fruktnett til Filip, hvor man fylte med frukt og babisen biter og suger i seg mosa frukt. Kan love at det falt i smak hos Filip. Han ble helt vill med det nettet. Så absolutt å anbefale.

har hørt om det ja!!! hvor kjøper man sånt da? 

Sånn har jeg!
Har ikke prøvd det enda, da.
Har sett de selger det på Fru Lyng, hvertfall.

De selges på småtroll også.

Hæh??? Fruktnett???
Noen må forklare her...[;)]

ORIGINAL: Littlå140207

Her koser Othilie Marie seg med pære fra baby feed nette[:D]

Å så smart!! Det må jeg prøve å få tak i [:)].

De har det på reflex allefall [;)]

ORIGINAL: Catski og Filip

Kjøpte slikt et fruktnett til Filip, hvor man fylte med frukt og babisen biter og suger i seg mosa frukt. Kan love at det falt i smak hos Filip. Han ble helt vill med det nettet. Så absolutt å anbefale.

Takk for tipset!! [:)]
Hadde ikke fått meg meg at noe sånt fantes jeg. Kjøpte det i dag og puttet litt pære oppi - kjempe populært!! [:D]

ORIGINAL: malien

Hvor kjøpte du denne hen?
Har de det på sånn typiske baby-butikker, f.eks olsen??

jepp,du får kjøpt den på OLSEN[:D] kjøpte for et par dager siden.koster ikke mye.husker ikke hvor mye,mnejeg tror jeg betalte 160 for 2 stk med 4 nett[:D]

ORIGINAL: *mammsen*

Hvor kjøpte du denne hen?
Har de det på sånn typiske baby-butikker, f.eks olsen??

jepp,du får kjøpt den på OLSEN[:D] kjøpte for et par dager siden.koster ikke mye.husker ikke hvor mye,mnejeg tror jeg betalte 160 for 2 stk med 4 nett[:D]

Da skal jeg kjøpe det neste gang jeg er der[;)] Har blitt en del turer til Olsen ja etter jeg ble gravid....gøy butikk[:)]

kjempe gøy butikk,men prisene er ganske stramme[:'(] handlet meste parten av barne utstyret mitt der[:D]vogn,bilstol osvosv.alt utenom seng og komode.de var jo svin dyre der[&:]

Noen som veit om de selges på noen nettsider?? Har vært å sett en del, men finn d ikke.. [:(] Også e d litt langt å kjør i nesten 1 1/2 time bærre for å kjøp sånn.. [8D]

ORIGINAL: Monsilar

Noen som veit om de selges på noen nettsider?? Har vært å sett en del, men finn d ikke.. [:(] Også e d litt langt å kjør i nesten 1 1/2 time bærre for å kjøp sånn.. [8D]

viss du vil så kan jeg godt kjøpe et til deg å sende det i posten til deg???[:)] send meg en PM om du vil jeg skal fikse det til deg[:)]

Om ikke jeg er helt på jorde selges de på barnetrend.no

ORIGINAL: *mammsen*

ORIGINAL: Monsilar

viss du vil så kan jeg godt kjøpe et til deg å sende det i posten til deg???[:)] send meg en PM om du vil jeg skal fikse det til deg[:)]

Takk for tanken, men fant på barnetrend.no.. [:D] Snill du!! [;)]

Takk CamillaN.. Fant d!! [;)]

Det må jeg jammen få tak i.... Birk er helt vill etter eple[:D][:D]

ORIGINAL: Eden

Vet ikke om jeg helt har skjønt åssen det virker jeg men, er det ikke fryktelig grisete? [8|][8D]

Det skal jo være litt grisete med babiser.....[:D]

JA d skal jeg prøve [:D] Skal se om jeg finner d i morgen [:D][8D]

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om barnebutikken på Svinesund selger slikt? Skal nemlig dit veldig snart....

Og dette med frukt..... Hvilke frukter skal barn IKKE ha? Regner med at Kiwi feks er på nei listen... [;)]

ORIGINAL: CamillaN

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om barnebutikken på Svinesund selger slikt? Skal nemlig dit veldig snart....

Og dette med frukt..... Hvilke frukter skal barn IKKE ha? Regner med at Kiwi feks er på nei listen... [;)]

Vet i allefall at de skal ikke ha sitrusfrukter før de er året. Tror dessuten at kiwi kan være veldig surt. Kan kanskje også være hardt for de små magene deres. Gode frukter kan f.eks være pære, eple og evt banan.

Back
Topp