Fruktnett!

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Hvordan bruker man det da? Hva putter man inni og hvor mye? I småbiter?
Har kjøpt pære så tenkte kanskje å prøve det...eller er ikke det noe særlig?

Hvordan rengjøres det?

Jada..jeg har ikke så peiling ;)

Bare putt en småbit inni ;) Pære er kanskje ikke det beste å starte med. Jeg fikk i allefall beskjed om å vente en stund med det. Men banan er supert, mango, eple, melon ;)

Jeg vasket det bare helt vanlig for hånd. Skyller det godt når h*n er ferdig med å sutte på ;)

Bare putt en småbit inni ;) Pære er kanskje ikke det beste å starte med. Jeg fikk i allefall beskjed om å vente en stund med det. Men banan er supert, mango, eple, melon ;)

Jeg vasket det bare helt vanlig for hånd. Skyller det godt når h*n er ferdig med å sutte på ;)
Banan funker vell dårlig inni???
Og banan kan vell være hard for magen til de små ;)

Banan funket som bare juling i fruktnettet for storesøster i allefall. Har heller ikke medført noe hard mage for mine små ;)

Banan funket som bare juling i fruktnettet for storesøster i allefall. Har heller ikke medført noe hard mage for mine små ;)
Åja, så bare for meg my klisj og gris og ett nett som aldri ble rent ;)

har ikke kjøpt dette siden jeg føler ikke det blir helt rent ?? Kan man koke det ?

Nei banan holder jeg meg langt unna ennå...dårlig erfaring med det og mage ;)
Tenkte kanskje pære bar mildere enn eple jeg da, men sikkert bare en følelse jeg har :p

har ikke kjøpt dette siden jeg føler ikke det blir helt rent ?? Kan man koke det ?
Jeg har kjøpt i silikon istedenfor nett. Veldig fornøyd med det og greit å rengjøre.

Jeg hadde nett til de to andre, og banan er nei nei i de. Blir IKKE rene, no forbaska kliss :p

Kjøpte og silikon greier fra ebay og kastet de. For så å kjøpe AKKURAT samme greia på babyshop -.-
Var tilogmed samme pakning!

•Autocorrect ftw•

banan har ikke funka her. og hadde vært forsiktig med det på grunn av magen. men mango da? det er kanskje greit. herregud... jeg husker ingenting jeg..

Banan funker fint i de silikon feederene men dårlig i nett, ikke avokado heller, men eple, agurk og slik har frukt går fint i netter.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp