Fruktnett(babyfeeder?)

Ida82

Forumet er livet
Den er virkelig populær her[:D] Hun ligger der og smatter og sutter og lager gomle lyder for harde livet. I stad så mistet hun grepet litt og ble svært lite blid[:D]

Den har vi også kjøpt, super er den! [:D] Han elsker den, spesielt med vannmelon i.

Får vel prøve det også[;)] Her går det mest i pærer. Er jo så bra for fordøyelsen og det trengs...hehe...

den er svært populær her også. genial oppfinnelse[:)]

Hihi ja Vilde har nedelig begynt åfå taket på den her og nå. Prøvde med banan i her om dagen, og hun oste seg skikkelig. men for et gris etterpå. Hun måtte bades.[:D]

Leon skjønner ikke helt poenget med den enda[8|] Han bruker den som en slegge isstedet og slår både seg selv, meg og alt rundt seg. Også ler han høyt når det smeller[&:] Hvis jeg prøver å få nettet inn i munnen hans så sier han "BLÆH" og snur seg bort. Skjønner jo egentlig det, hadde ikke likt å nye frukt gjennom et nett jeg heller[:D] Men er jo genialt for de babyene som spiser av den, slipper jo å være redd for å få biter i munn. 

Hva har du i?? Amira syntes ikke den er noe stas..[:-]

Stine skjønner heller ikke helt poenget med den for hun biter i feil ende...prøver å ta den litt inn i munnen hennes og da suger hun og smatter og så går det 3 sek så biter hun i den andre enden...hun må klø fælt i gommene...[:D]

Markus har også fått sånnen, han eeelsker å få honningmelon oppi[:D]

ORIGINAL: **Tonje**

Den har vi også kjøpt, super er den! [:D] Han elsker den, spesielt med vannmelon i.
[hr]Karoline også elsker sinn med vannmelon i [:D][:D]

Embrik er sånn passe glad i sin.....var godt med vannmelon i, men var like godt å bite på handtaket[;)]

ORIGINAL: MR

Samme her. Han syntes den var litt spennende, men begrenset hva han fikk i seg tror jeg [8D]

ORIGINAL: Fleur

ORIGINAL: MR

Samme her. Han syntes den var litt spennende, men begrenset hva han fikk i seg tror jeg [8D]

Har i pære jeg...

Alt er jo en tilvenningssak da... Noen trenger kanskje litt lengre tid. Snuppa mi sliter jo litt av og til ho også, men blir vel bedre når ho blir større og sterkere[;)]

Casper elska sin fra første gang han fikk den, han blir helt vill å sittrer bare han ser jeg tar fram baby feederen. Vi bytter litt på mellom eple,pære og vannmelon.

Back
Topp