A Alvepike Elsker forumet 9 Apr 2007 #1 Jeg har tenkt å gi velsa en smake prøve med fruktmos ( sånn glass fra 4 månder) burde jeg varme den litt eller???
Jeg har tenkt å gi velsa en smake prøve med fruktmos ( sånn glass fra 4 månder) burde jeg varme den litt eller???
[trultemor] Elsker forumet 9 Apr 2007 #3 Jeg varmet fruktmosen i vannbad jeg til eldste min, sånn at den ble lunka og fin. Men jeg begynte ikke med det før hun var 6 mnd. Jeg tok og frøs ned ulike fruktmoser i isbitformer, så tinte opp en og en bit ettersom når jeg ville gi henne det.
Jeg varmet fruktmosen i vannbad jeg til eldste min, sånn at den ble lunka og fin. Men jeg begynte ikke med det før hun var 6 mnd. Jeg tok og frøs ned ulike fruktmoser i isbitformer, så tinte opp en og en bit ettersom når jeg ville gi henne det.
J Je@nette Glad i forumet 9 Apr 2007 #4 Jeg ville nok ha varmet det, men er det ikke litt tidlig med fruktmos ennå?
A Alvepike Elsker forumet 9 Apr 2007 #5 Er bare smaks prøve , ga ikke mye. Synes ikke det er tidlig å få smake på ting, spise seg mett er en annen sak [:)]
Er bare smaks prøve , ga ikke mye. Synes ikke det er tidlig å få smake på ting, spise seg mett er en annen sak [:)]
tojenter Forumet er livet 10 Apr 2007 #6 ORIGINAL: Je@nette Jeg ville nok ha varmet det, men er det ikke litt tidlig med fruktmos ennå? synest ikke det er så tidlig med fruktmos her... Caroline er jo 4 mnd om bare12 dager[;)] jeg varmer firresten fruktmosen litt før hun får
ORIGINAL: Je@nette Jeg ville nok ha varmet det, men er det ikke litt tidlig med fruktmos ennå? synest ikke det er så tidlig med fruktmos her... Caroline er jo 4 mnd om bare12 dager[;)] jeg varmer firresten fruktmosen litt før hun får