Fruktmos og slikt..?

Kusina til mannen min putta kokt laks i fruktnettet til sønnen sin da han var en 7-8 måneder :p for at han skulle lære å like smaken :confused:

Holder seriøst på og dø her jeg sitter:D:D:D:D

Den tok kaka for og si det sånn:) god oppfinnsomhet da iallfall:p;):D

ja...tenker at det må vel være grenser for hva de stakkars små skal få putta i det nettet :P

Hvorfor ikke bare lage middag av laksen istedet for å putte det i nettet?
HAHA!

nei det må gudene vite, sikkert fordi han var for liten for å spise fisk eller noe? :P

Velger å vente lengst mulig, fullammer ennå. Men vil begynne med banan, evt. fruktpure når den tiden kommer.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Med storebror begynte vi selvsagt med grøt først,og da han var 4måneder+ ga vi han fruktglass og etter litt,moste vi selv. Han hatet banan,og det er riktig at det er litt hardt for magen. Jeg angrer for at jeg ikke startet med grønnsaker først,fordi det tok laaaang tid før han klarte å spise det. Nå elsker han det! Han spiser alt og er også et stort matvrak. Han liker seriøst oliven!!! Hehe. Så med lillemor skal jeg starte med grønnsaksmos etc først :) og deretter frukt hehe.

Kusina til mannen min putta kokt laks i fruktnettet til sønnen sin da han var en 7-8 måneder :p for at han skulle lære å like smaken :confused:
Hehe, spiste han det?:):D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

ja han gjorde det tror jeg :p Nå jobber hun i eksportutvalget for fisk så hun er litt over middels interessert i fisk da ;)

Med storebror begynte vi selvsagt med grøt først,og da han var 4måneder+ ga vi han fruktglass og etter litt,moste vi selv. Han hatet banan,og det er riktig at det er litt hardt for magen. Jeg angrer for at jeg ikke startet med grønnsaker først,fordi det tok laaaang tid før han klarte å spise det. Nå elsker han det! Han spiser alt og er også et stort matvrak. Han liker seriøst oliven!!! Hehe. Så med lillemor skal jeg starte med grønnsaksmos etc først :) og deretter frukt hehe.

Det er det jeg også tenker! Vet det er mange som sliter med å få babyen til å spise grønnsaker/middag, så begynner så smått med grønnsaker. Hun likte jo kokt gulrot i fruktnettet sitt da :)

Back
Topp