Fruktbarhetstest... spyttprøve..

Lille Mille

Gift med forumet
Er det noen som har noe erfaring med denne type test.. er det noe å kjøpe da tro?

Kan jo brukes igjen og igjen...holdbar i 1-2 år.. ganske kjekt da.

Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn en jeg altså.... på www.testselv.no

Hmm? Hva tror dere?

har faktisk aldri hørt om en sånn test! [:)] funker en sånn da?

Jeg har lest om det og jeg tror det krever at man blir kjent med resultatene over tid (som alt annet). Dessuten er det viktig å ikke spise/drikke i så og så lang tid før du tester. For meg er det ikke noe alternativ, det tror jeg ville blitt for masete og mye å passe på.[;)]

Men det viktigste er å finne en metode for test som du er komfortabel med og som fungerer for deg.

Jeg fant ikke noen slik test på den siden, men mener du en sånn der du skal se etter "mønster" i spyttet, så har jeg lest om det i alle fall.

Jeg har ikke prøvd, jeg holde meg til temping og sekret/livmortappen, men jeg vet mange brukre det.

jeg hadde en slik "greie"... Vet ikke helt om jeg skjønte meg helt på den jeg...Men nå er jeg utrolig dårlig til å huske på ting, og tyde ulike svar...
Men syns at jeg merket forskjell rundt EL- tider.. Den er jo ikke så veldig dyr, og hvis du skjønner den, så er den ikke dum!!Er jo bare å prøve!
Lykke til [:D]

Jeg syns den virket veldig grei jeg da... kunne jo ta den når som helst og hvor som helst.

Ender nok opp med den jeg altså...

Her er det litt av det som stod om den;
Finn ut i løpet av minutter ved hjelp av en spyttprøve om du har eggløsning eller ikke.

- Gjenbrukbar i 1-2 år
- 98% nøyaktighet
- Er enkel og renslig og bruke!
- Liten og diskret!
- Den kan brukes når som helst; hvor som helst!
- Er spyttbasert!
- Trenger ingen kompliserte tabeller
- Orginalen fra Italia som har vært i salg i over 30 land verden over siden 1995!
- Prisen sett i forhold til levetid, gjør denne testeren langt billigere enn andre eggløsningstestere!

kr.  495

Back
Topp