Frukt

Sprudlende_sokker

Forelsket i forumet
Altså holder det å bare skylle frukt?
Jeg ser for meg ekle mennesker som har klødd seg i rumpa før de har gått på butikken og som da skal inspisere eplene før de plukker noen :confused: ja jeg har issues:D:D

Ja, gjør det ikke det da.

Hehe, men nå tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe frukt uten skall i det hele tatt lenger, etter den beskrivelsen din!

Ja, gjør det ikke det da.

Hehe, men nå tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe frukt uten skall i det hele tatt lenger, etter den beskrivelsen din!
Haha det er ikke meningen å gjøre andre like paranoide som meg, men jeg vet de har funnet endetarmsbakterier på håndtakene på handlekurver osv og da sier det jo seg selv at vi kan finne det på varene også..
Også har jeg stått og sett en som stod og ikke bare plukket buser, men spiste de rett før han skulle ta med seg noen tomater...:hungover:

Haha det er ikke meningen å gjøre andre like paranoide som meg, men jeg vet de har funnet endetarmsbakterier på håndtakene på handlekurver osv og da sier det jo seg selv at vi kan finne det på varene også..
Også har jeg stått og sett en som stod og ikke bare plukket buser, men spiste de rett før han skulle ta med seg noen tomater...:hungover:

Yyyyuuuuuuuuuuu

Æsj :yuck: kanskje greit å skylle de godt og eventuelt skrelle frukten? Sitter akkurat å spiser melon, ferdig oppskjært fra butikken i plast! Håper det er trygt :joyful:

Mamma vasker all frukt og grønsaker med zalo pga sprøyting og også pga sånne ekle mennesker :hilarious:

Ja finnes så mange voksne oppegående folk som ikke eier hygiene.. hilsen sykepleier :p

Nei fyy. Da hadde jeg brekt meg. Kan gjøre det til vanlig av slike ting, og enda lettere nå.

Altså holder det å bare skylle frukt?
Jeg ser for meg ekle mennesker som har klødd seg i rumpa før de har gått på butikken og som da skal inspisere eplene før de plukker noen :confused: ja jeg har issues:D:D
Haha. Kan også tenke litt slik, men skyller vanligvis bare frukten.

Back
Topp