Frukt

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Har begynt å gi jenta mi smaksprøver av vannmelon i babyfeederen.
Hvilke andre typer frukt går det ann å gi henne? Ho elsker vannmelon:D
 
Andre typer melon :p
Druer
Banan
Eple
Pære
Mango
(kommer ikke på andre frukter.... :| )
 
Jenta mi fikk banan i går og i dag og har bæsjet begge dagene. Vanligvis bæsjer hun kun én gang i uka, så her ble det motsatt effekt. :)
 
Her er hun ikke veldig glad i banan, den kommer mest ut igjen. Har laget en mos med fersken, eple og pære som er kokt. Dette synes hun er godt. Blander litt i litt enkel grøt av rismel og mm.
 
Her fikk den lille vondt i magen av vannmelon :-/ Banan ville ho ikke ha, bare rynket på nesa :p
 
Hr er mangomos og søtpotetmos blant favorittene. Hun liker ikke most banan (altså banan direkte på skjea og i munnen), men kjøpte bananmos i pose, og den syntes hun var god. Syntes det var merkelig :p
 
Hr er mangomos og søtpotetmos blant favorittene. Hun liker ikke most banan (altså banan direkte på skjea og i munnen), men kjøpte bananmos i pose, og den syntes hun var god. Syntes det var merkelig :p

Bruker du vanlig bama mangoer eller sånne pakistanske honning mangoer?
Her i huset går det syyyyyykt mye honning mango om dagen. Men har ikke turt å gitt dem til lille, siden de er import og gjerne veldig modne. Gubben kjøper de på Grønland i Oslo. Er det noen retningslinjer i sånt?
 
Bruker du vanlig bama mangoer eller sånne pakistanske honning mangoer?
Her i huset går det syyyyyykt mye honning mango om dagen. Men har ikke turt å gitt dem til lille, siden de er import og gjerne veldig modne. Gubben kjøper de på Grønland i Oslo. Er det noen retningslinjer i sånt?
Aner ikke, jeg fant på pose i babyhylla :p
Skulle jeg laga selv hadde jeg nok bare brukt vanlige fra fruktdisken på rema 1000. Aner ikke hvordan det er med importerte varer.... Aldri hørt om honning-mango, men det hørtes godt ut :p
 
Aner ikke, jeg fant på pose i babyhylla :p
Skulle jeg laga selv hadde jeg nok bare brukt vanlige fra fruktdisken på rema 1000. Aner ikke hvordan det er med importerte varer.... Aldri hørt om honning-mango, men det hørtes godt ut :p

Det buuuurde du smake, alle sier det er verdens beste mango :)
 
Bruker du vanlig bama mangoer eller sånne pakistanske honning mangoer?
Her i huset går det syyyyyykt mye honning mango om dagen. Men har ikke turt å gitt dem til lille, siden de er import og gjerne veldig modne. Gubben kjøper de på Grønland i Oslo. Er det noen retningslinjer i sånt?
Aner ikke, jeg fant på pose i babyhylla :p
Skulle jeg laga selv hadde jeg nok bare brukt vanlige fra fruktdisken på rema 1000. Aner ikke hvordan det er med importerte varer.... Aldri hørt om honning-mango, men det hørtes godt ut :p
All mango i Norge er importert, vi har ikke klima til å dyrke de her ;) Men de har jo skall på seg, så det går nok bra! Bare skyll godt etter rensing :)
 
All mango i Norge er importert, vi har ikke klima til å dyrke de her ;) Men de har jo skall på seg, så det går nok bra! Bare skyll godt etter rensing :)
Haha, *slå seg i hodet*, vet jo egentlig det, tenkte bare ikke på at mango på rema1000 og mango på innvandrersjappa på hjørnet var samme :D haha
 
Back
Topp