Frukt

Alexanders mamma

Gift med forumet
Hvilke frukter får barnet?

Her går det for det meste i pærer[:)]

Banan og diverse fruktpureer (4 mnd glass). Han får ikke så ofte da. Er ikke noe fast.

ORIGINAL: Solvit

Jeg vil vende han til middag før slike frukt glass, fordi jeg tror det er vanskeligere å lære dem at middag er godt fordi det er ikke så søtt hvis du skjønner. Men som skrevet over har han fått smake vannmelon

Jeg vil gjerne gi han litt forskjellig å smake på, så jeg gir han litt av hvert av det jeg finner bare for at han skal få en ny smak, og øve seg på å smake på forskjellige ting. Jeg har fått for meg at det ikke er så dumt da, men jeg vet ikke.

ORIGINAL: tonemoren

ORIGINAL: Solvit

Jeg vil vende han til middag før slike frukt glass, fordi jeg tror det er vanskeligere å lære dem at middag er godt fordi det er ikke så søtt hvis du skjønner. Men som skrevet over har han fått smake vannmelon

Jeg vil gjerne gi han litt forskjellig å smake på, så jeg gir han litt av hvert av det jeg finner bare for at han skal få en ny smak, og øve seg på å smake på forskjellige ting. Jeg har fått for meg at det ikke er så dumt da, men jeg vet ikke.

enig med deg jeg. dessuten er det viktig at de får godt med vitaminer når de spiser grøt, for å få utbytte av jernet...mange barn blir jernfattige!!!

glemte hva han får da:[:D] eple, banan, pære, ulike typer melon, jordbær, nektarin, hmmmmmm husker ikke om han har fått noe ant.....jo har jo kjøpt den fruktmosen med pasjonsfrukt en gang;-)

Men gir dere ikke frisk frukt, noe annet en slike fruktglass?

Galia-melon er tingen :)
Men gir/har gitt vannmelon, moreller, bringebær, banan, druer, eple, pærer.
Gir han i babyfeederen, den er helt suveren.
(Den var vel det lureste jeg hadde med til syden, bortsett fra solkrem)!!

Men av frukt på glass er han veldig glad i mango. Kjøpt frukt-glass i sverige, der er det så masse å velge mellom!

eple, pære, banan, blåbær, melon, kommer ikke på mer i farta[:)]

Back
Topp