Frukt tips er dere snille

KathMor

Forumet er livet
Emma har alltid likt frukt, men plutselig en dag var det HELOMVENDING og hun spiser i dag KUN blåbær og bringebær.... Vil ikke ha banan, eple, pære, ananas, jordbær osv osv.. allt dette hun ELSKET før... SKjønner ikke noe jeg.. [:o]

Noen tips? Noen "ny spennende" frukt jeg kan prøve?

Vannmelon, piel de sapo(melon), fersken, nektarin, kiwi, moreller, kirsebær?

mango, mangostan (kjeeeeempegodt)

stjernefrukt! papaya

frukt er ut her uansett... pære og banan er ok...[&o]

Hmm... bare forsette å gi henne noe nytt hele tiden? For hun bare slenger på hodet og grynter på nesa.... Kutter dere frukten sånn "fancy" opp? Hmm...

Takk for tipsene! Skal prøve, mene r som hun "føler" det er frukt og derfor nekter [8|][8D]

Her kutter jeg bare opp i vanlige biter, 2-4 forskjellige frukter, jeg spiser alltid sammens med henne.

Her trenger han litt variasjon!

Merker det på all mat faktisk!
Han blir lei hvis han får det samme!

her spiser han sjelden frukt... dette fordi han bare kjører tog med de, nekter å spise de... men når han er hos mamma, kasta han seg over fruktfatet... men lurer litt på om han blir litt lei i bhg, derfor han ikke spiser hjemme her.

men skal fortsette m å servere[;)]

Kutter opp litt og noe går helt ned. Spiser hele epler og bananer..[;)]

Nå er favoritten Lannelon(vannmelon), druer, kiwi og jordbær..[;)]
Hun er også glad i appelsiner, epler, bananer..

Men så spiser hun det aller meste av frukt..

Fortsett å prøv...[;)]

Emma er veldig glad i druer, så her kjøper jeg stenfrie druer, så får hun spise det hun vil[:D]

Ananas er en hit! [:D]

ORIGINAL: *Maik1*

Emma er veldig glad i druer, så her kjøper jeg stenfrie druer, så får hun spise det hun vil[:D]

Snuppeliten her oxo [:)] Ellers spiser hun gjerne også banan..
Annen frukt deler vi opp i biter og legger på felles fruktfat, da spiser hun med hun klarer (muligens mest for å "sikre" at andre ikke spiser det opp før hun [8D] [:D]) hehe [:)]

Nora elsker druer. Hun er også glad i banan, eple, vannmelon

Back
Topp