Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Avokado metter ganske godt, mye god næringVi har prøvd søtpotet, gulrot, pære, eple, sviskemos, mango og grøt. Grøt går (omsider!) greit, når det er blandet inn tre skjeer sviskemos. Søtpotet, pære og mango går også fint, det synes hun er kjempegodt. Gulrot virket hun ikke kjempefan av og magen var helt rar et døgn etter så vi avventer litt før vi prøver igjen. Eple har hun kun fått én gang og hun har vært litt prikkete på ryggen og rundt munnen etterpå så vi avventer det litt også.
Hva slags frukt/grønnsaker som er innafor og som de fleste synes er godt metter mest?
Kan være jeg bare har smakt gale avokadoer, jeg syns det har litt lite smakSelvfølgelig! Jeg hadde helt glemt at avokado finnes, jeg har jo tenkt på det førJeg synes det smaker ganske mye, jeg?

Jenta vårres likte heller ikke grøt. Men plutselig en dag gikk det ned på høykant..!Her liker hun det meste av frukt, noen grønsaker, men hun liker IKKE grøt. Det spytter hun ut, brekker seg og lukker igjen munnen av. Noen som har noen tips? Kan gå inn et par skjeer hvis jeg dynker grøten i smoothie, men selv da har hun en tendens til å spytte ut grøten(som jeg også har blandet litt smoothie i).[emoji13]
Riktig nok er det 50/50 - 70/30 med smoothie/grøt, men det er jo ikke sånn at dem MÅ ha grøt heller. Så lenge dem blir mett, tenker vi Jenta vårres likte heller ikke grøt. Men plutselig en dag gikk det ned på høykant..!Riktig nok er det 50/50 - 70/30 med smoothie/grøt, men det er jo ikke sånn at dem MÅ ha grøt heller. Så lenge dem blir mett, tenker vi
Vi bruker HIPP mild havregrøt (4mnd). Så mitt tips er bare å fortsette å prøve med grøt, også kommer det seg sikkert etterhvert. Det sies jo at barn må smake på noe 10(?) ganger før dem bestemmer seg for om dem liker det eller ikke.
![]()