frukpure

dhillon

Glad i forumet
hvilken type fruktpure type bruker dere?ser ut som kun hipp har fruktpure fra 4mndr.stemmer det??

nestlè har også, pære, jorbær/eple...... ingenting funker her, hehe :)

nei nestle skal også ha det [;)] tenkte Sindre skulle få en smaksprøve når vi kommer hjem fra Mallorca. Han blir 4 mnd når vi er der nede [:)]

Nestle sin pære pure spiser Leon... Men har ikke sett at HIPP har.. Den må jeg finne.

hipp har en med blåbær og eple.. den er ikke så sur som de andre, smaker mer syltetøy

ORIGINAL: MiaMamma

hipp har en med blåbær og eple.. den er ikke så sur som de andre, smaker mer syltetøy

har bare sett småfolk sin med eple og blåbeær jeg..
Men 2 andre typer til hipp og 4 eller 5 forskjellige til nestle..

Vi bruker litt forskjellige vi og tar den jeg syntes  ser god ut da hu spiser alle..hehe

hihi prøvde nestle sin idag for første gang... tror ikke han var helt overbevist om at det var spisende..[:)]

MARIUS HAR FÅTT SMAKE FRUKTPURRE....TROR DET VAR FRA NESTLE.
I DAG HAR HAN FÅTT SUTTET LITT PÅ BANAN....DEN BLE VELDIG BLØT
& KLISSETE[:-]
SÅ HAR JEG KJØPT SÅNT NETT TIL Å PUTTE FRUKT & HALV KOKTE
GR.SAKER OPPI.....PRØVDE MED EPLE I GÅR...HAN FIKK DET IKKE HELT
TIL ELLERS SÅ BLE HAN VELDIG IVRIG.....ENTEN MED AT HAN BLE SINT
- SÅ JEG TROR JEG VENTER LITT MED DEN (VAR I FRA 5MND+ OGSÅ DA)

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

MARIUS HAR FÅTT SMAKE FRUKTPURRE....TROR DET VAR FRA NESTLE.
I DAG HAR HAN FÅTT SUTTET LITT PÅ BANAN....DEN BLE VELDIG BLØT
& KLISSETE[:-]
SÅ HAR JEG KJØPT SÅNT NETT TIL Å PUTTE FRUKT & HALV KOKTE
GR.SAKER OPPI
.....PRØVDE MED EPLE I GÅR...HAN FIKK DET IKKE HELT
TIL ELLERS SÅ BLE HAN VELDIG IVRIG.....ENTEN MED AT HAN BLE SINT
- SÅ JEG TROR JEG VENTER LITT MED DEN (VAR I FRA 5MND+ OGSÅ DA)

??

Har jeg aldri hørt om..

Har kjøpt inn ett glass med fruktpure til 17. mai vi [:)] Lillegutt må også få noe godt når vi koser oss [;)] Om han i heletatt syns det er godt da.det gjennstår å se [8D]

Foresten, den posen til å putte frukt i var genial! Tror vi må gå til innkjøp av en sik en [;)]

Eneste Oda vil ha er pære eller mais, ikke noe annet gitt... men den posen der skal jeg jammen i meg teste ut! Ser jo helt genial ut! og spes nå som ho putter ALT ho kan inn i munnen [:D]

må le litt...tror robin ble litt for ivrig når han fikk fruktpure at begynte å grine hver gang jeg tok ut skjeen!!også spytta han det meste ut hver gang han sku få det i seg,ikke så flink enda.men fikk i han nesten en halv beger:)..morsomt!

Gir dere som mellommåltid eller dessert?

har gitt det som mellom måltid jeg..men denne gutten er kresen ass!!liker ikke grøt,og ikke likte han eple/mango pure heller...uff

Jeg kjøpte inn pærepure og mango/eple-pure i dag, tenkte å la han få smake litt fremover. Han fikk litt most banan i dag. Mange morsomme grimaser ja. [:D]

Den fruktposen så jo helt knall ut, den må jeg prøve! Kjenner til redselen for at dem skal sette mat i halsen ja! Eldste fikk ikke noe hardere frukt enn banan og kiwi da hun var stor nok til å spise frukten selv (altså ikke most). Eple fikk hun ikke før hun var godt over året. Hun fikk det kun i barnehagen, jeg turte ikke gi henne det selv. Det tok lang tid før jeg følte meg trygg på at hun klarte å tygge det ordentlig. *hysterisk*

finnes masse rart. Men her i huset er det kun hjemmelaget eplemos som gjelder[:D]

noen som har smakt på fruktmosan? e jo så sur!! alle vi har prøvd e sånn,ser ut som æ stapper sirton i munnen hannes... så her går dt på banan. å 6mndrs grøten me banan smak. 

ORIGINAL: Nates Mamma

finnes masse rart. Men her i huset er det kun hjemmelaget eplemos som gjelder[:D]

enig-favoritten her i huset er en blanding av eple og banan... smaker faktisk veldig godt[;)] fryser ned i poser slik at vi "slipper" å lage hver dag...vil gjøre det samme med middag når vi begynner med det.

må bare spørre jeg ass,hvordan lager dere det da?assa både middagen og fruktpuren??liker ikke tanken på at de han får nå ikke er helt fersk liksom..

Back
Topp