Frufotball!!!

BlåBobler

Forumet er livet
Sitter du klistra foran TV skjermen å følger med på kamp nå?? Ikke noe tid til oss nei.... Hmpfr.... [>:]

Hmm kan vel klare begge deler vel fruluna?!! Ja takk begge deler!! [:D]
Hvordan ligger det an med Enga da? [:)]

Nå har gutta akkurat gått avgårde sammen med en hel gjeng her, så mor har rigga seg til i sofa'n med isklumper og smågodt [:D]

HEIA VIKING!!!!!!

hehe endelig fotball sesong sier eg[:D] gleder meg til kamp i morgen eg då[;)] Heia brann

Åhh møkk!! De ligger jo under jo mot Tromsø!!! [:@][:@][:@][:@][:'(][:'(]

ORIGINAL: fruluna

Ja, fikk med meg det... Og det ble JUBEL på Åråsen da kanarifansen fikk høre det. [:D] Sorry, men blir jo påvirket av Mannen og LSK vøttø.

Jeg er jo kjempefornøyd her jeg sitter med både BV og TV. 3-0 til Lillestrøm!!! [:)][:)][:)] Da er sikkert Mannen veldig fornøyd når han kommer hjem fra kampen også! Johoooo!

ORIGINAL: Lillepusen

Ja, fikk med meg det... Og det ble JUBEL på Åråsen da kanarifansen fikk høre det. [:D] Sorry, men blir jo påvirket av Mannen og LSK vøttø.

Jeg er jo kjempefornøyd her jeg sitter med både BV og TV. 3-0 til Lillestrøm!!! [:)][:)][:)] Da er sikkert Mannen veldig fornøyd når han kommer hjem fra kampen også! Johoooo!

Føøøøsj, fæle LSk da!!!! [:'(][:'(][:'(][:@]

ORIGINAL: Lillepusen

Føøøøsj, fæle LSk da!!!! [:'(][:'(][:'(][:@]

Enig fæle fæle LSK[:'(][:'(][:'(][:'(] og VIF [;)]

Skal du ha deng eller Cathrine???? Mener å huske at vi har krangla før om dette her!!!

Er'u ENGA-supporter?????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????

Huffameien.... jaja, det er da enda godt du ikke så veldig hockey-interessert da......

Jahhh er det ja!!! Nei, hockey er jeg ikke noe inn i!!
Men har en pappa som har spilt for noe spartacus greier ellr noe en gang i tida [:D]

Jahhh er det ja!!! Nei, hockey er jeg ikke noe inn i!!
Men har en pappa som har spilt for noe spartacus greier ellr noe en gang i tida [:D]

Hi-hi [:)] Skikkelig hockeyproff i familien da joooo [:D] [:D]

jeg er OVER THE EDGE opphengt i hockey! Vet ikke hvorfor eller NÅR det ble sånn.... Men jeg er så glad i de lokale gutta våre at jeg nesten kunne lagt med i grava for dem...

Jeg er ikke noe inn i fotball jeg da.... [&:] Harnte' peiling egentlig..... Så jeg er like glad i deg selv om du heier på Enga FOTBALL!  

Det var godt å høre......

Fint å engasjere seg i idrett da!![:)] Her er det ikke noe ishockey greier i det hele tatt oppi vet du, så det blir mest fotball [:D]

Skal du ha deng eller Cathrine???? Mener å huske at vi har krangla før om dette her!!!

hehehe tror eg er engelen til høyre der[;)][:D][:D] 

Dette er deg!!! [>:]

Dette er deg!!! [>:]

Rolig nå jenter! Så, så klemme litt på hverandre nå, puste ut etter 1. runde og være venner! [:D] I all sportsånd mener jeg!
( I vertfall til i mårra når Brann har tapt! Da kan vi erte bittelitt igjen) [;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp