Fru Undercover

venter i spenning ja! :)

Blei bare masse stress idag!! Skikkelig kjip opplevelse. Alt er bra med babyen. 11+3 uker og ingenting som tyder på kromosomfeil og veldig aktiv.

Men han var 30min forsinket til timen så da vi fikk komne inn var det bare 45 min til jeg måtte være ferdi skiftet i uniform på jobb. Og det tar 30min å komme meg dit. Så vi var vel 10min inne, fikk dårlige bilder. Ikke ville han bruke 3d for han mente babyen var for ung til 3d. I tillegg fikk jeg bot på bilen.
Blei bare skikjelig sur... :(
Mannen sier vi kan ta ny 3d rundt uke 25.

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Så bra at ungen hadde det fint. Men skjønner det ble en kjip opplevelse, jeg hadde vært sur i ei uke pga av no slikt og grene i to dager. Håper det blir bedre neste gang ♥

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ååh, så kjipt! Hadde blitt ordentlig skuffa! Men så kjekt å gjøre det igjen i uke 25 da :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Huff da, men så godt at alt var bra med babyen! Det er jo det viktigste, selv om det er synd det gikk som det gikk..

Uff, kjedelig!!! Men jrg fikk 3D 10+3, det var absolutt ikke tidlig. Håper du klager og får en ny time ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Hæ? Så rart. Jeg håper dere slapp å betale full pris for det der var jo kjipt. :/

Back
Topp