Fru Hormonella!

RacingFrue

Glad i forumet
Har deres fruer begynt å melde sin ankomst? Her er det rolig enda... men husker fra sist at jeg begynte å grine av reklamer der folk var glade, og når jeg var tom for drikke og måtte reise meg for å hente mer :p
Er litt spent på hvordan det blir denne gangen og ikke minst når det starter :)
 
Haha! Her har det sittet igjen siden forrige :p Kunne aldri falt meg inn å gråte av en film før feks, men etter jeg fødte så kan jeg gråte av nesten alt :p Skikkelig flaut egentlig! Så har ikke lagt merke til at det har blitt verre nå hvertfall.
 
Hadde et besøk for en knapp uke siden, men så har hun holdt seg unna en stund :p
 
De var der ikke sist, håper de holder seg unna denne gangen også.
 
Her henger det igjen fra sist gang gråter av ingen ting og kan bli veldig fort irritert og sinna men shit heller... Det går vell aldri over eller kanskje det blir bedre med tiden denne gangen
 
Merker at lunta er noe kortere til tider. Var ganske ille sist, men det var først et stykke uti svangerskapet. Da gråt jeg mye og var lei meg. Mest fordi jeg synes det var pyton å være gravid. Heldigvis håper og tror jeg det vil bli litt annerledes nå, siden jeg veit hva premien er så vi jeg nok glede meg mye mer :) Sist så gleda jeg meg ikke så veldig før de aller aller siste ukene...det var litt trist, men men...desto mer stas når verdens beste premie kom ut :)
 
Kort lunte og gråter lett. Synd på samboeren.
 
Jeg merker at jeg blir lettere rørt, men ikke noe voldsomt. Husker jeg hadde noen voldsomme episoder i forrige svangerskap som jeg er litt flau over :rolleyes: Vi får se om det kommer mer etter hvert ;)
 
Jeg er super sur og super kåt. Samtidig. Hele tiden idag. Lurer på hvordan denne kvelden kommer til å ende! Haha.

Har kanskje aldri vært så irritabel før, får jo dårlig samvittighet også! :(
 
Jeg er sykt irritert om dagen! Og i tillegg til snus-abstinenser blir jeg et monster :p Kjefta huden full på en kollega i dag for jeg synes han formulerte en setning feil liksom. Så ille har jeg aldri vært før! Stakkars, har enda dårlig samvittighet :sorry:
 
Forrige svangerskap var jeg faktisk ikke så plaget av disse hormonene, gubbis sa og sier fremdeles at han var veldig overrasket over meg ;)
Kjenner det denne gangen at lunta (så langt) er kortere. Men det et nok noe med energien og sånn å gjøre.. håper det blir bedre.
 
Sambo er på jobb (offshore) også hadde han ringt mens jeg var i dusjen. Begynte å gråte fordi jeg trodde jeg ikke fikk snakket med han i dag er ikke så lett å få tak i han når han er på jobb. DET er frustrerende om dagen!!!
 
Har merket tendensene, ja :p

Grineferdig av den minste ting og humøret svinger på en femøring - bare spør mannen min :)
 
Oh yes! Kombinasjonen av litt stress på jobb, konstant sliten, unger som har fullt opp med aktiviteter og en mann som jobber mye for tiden....
Legger en da på hormonell i tillegg - OH MY......

Igår raaaaaste jeg rundt:-/
Bedre i dag da:)
 
Back
Topp