Av hva slags lass forresten?Haha, me 2![]()
Størrelsene eller knytingene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av hva slags lass forresten?Haha, me 2![]()
Av hva slags lass forresten?
Størrelsene eller knytingene?![]()
Og når man prøver og blir mer kjent med sjal og knytingene, er det utrolig spennende og man blir lett litt hekta :-oEr en stor forvirrende jungel dette med bæretøy og knyttinger.. men er bare å ta for seg en ting om gangen så kommer man inni det. De siste ukene nå når jeg har siklet på det sjalet jeg endelig bestilte i dag, så har jeg sett på instruksjoner av knytting også - og det ser jo helt håpløst ut før man faktisk har et sjal å prøve på selv.
Og når man prøver og blir mer kjent med sjal og knytingene, er det utrolig spennende og man blir lett litt hekta :-o
Er en stor forvirrende jungel dette med bæretøy og knyttinger.. men er bare å ta for seg en ting om gangen så kommer man inni det. De siste ukene nå når jeg har siklet på det sjalet jeg endelig bestilte i dag, så har jeg sett på instruksjoner av knytting også - og det ser jo helt håpløst ut før man faktisk har et sjal å prøve på selv.
Fantastisk sammenlikningSå det er rett og slett litt som med ammingen?Blitt hektet jeg altså og NEKTER og gi opp
Men øvelse gjør mester, sånn er det jo med alt, MEEEN er ikke akkurat så veldig tålmodig av meg at det gjør noe*HOOOST*
Man kan jo lære alt, om man vil nokJa, blir som og lære seg kinesiskSynes det virker så innviklet, men man lærer det nok, med litt tid til hjelp
![]()
Ja den var festlig duIkke sant?![]()