Fru H

Shauri

Forumet er livet
VIP
Hehe, ser at du var en av de som ønsket meg velkommen da jeg var heeelt ny på bæring :P Morsomt! :) Jeg har litt lett for å bli revet med når jeg prøver nye ting, så nå som jeg har prøvd dette girasol sjalet klør det i fingrene mine etter å bestille meg et sjal selv... :D Sikler på dette fra ellevill:
270_Ellevill_Designs_ZARA_Tri_Blue_5.jpg

Ellevill er nydelige!!!!
Likte du vevd sjal godt? Prøvd på rygg?

Ellevill er nydelige!!!!
Likte du vevd sjal godt? Prøvd på rygg?
Likte kjempegodt å knytte med vevd sjal ja - ikke prøvd på rygg enda, men skal gjøre det. Hadde storebror på rygg i det elastiske da han var liten, så ser for meg at det blir enda kjekkere med vevd.

Skulle gjerne bært mer i sjal jeg også, men Hermine blir så fort utålmodig når jeg skal stappe henne ned i bæretøyet at hun illskriker før jeg får henne i ergosela på ryggen :eek: Kan bare glemme å få knytt henne fast da :p

Ja for elastisk er ganske vanskelig på rygg :)
Girasol har fin tykkelse da! Ellevill også!
Vi har et fra Natibaby i bomull/lin. Det er veldig kraftig, nesten litt tykt enda.

Skulle gjerne bært mer i sjal jeg også, men Hermine blir så fort utålmodig når jeg skal stappe henne ned i bæretøyet at hun illskriker før jeg får henne i ergosela på ryggen :eek: Kan bare glemme å få knytt henne fast da :p
Hehe ja

Selene er fine slik :)
Men sjal avlaster så sinnsykt mye bedre, så for langbæring av tyngre babyer skulle jeg gjerne blitt flinkere på sjal! Meitai er hakket bedre enn sele synes jeg da :)

Hehe ja

Selene er fine slik :)
Men sjal avlaster så sinnsykt mye bedre, så for langbæring av tyngre babyer skulle jeg gjerne blitt flinkere på sjal! Meitai er hakket bedre enn sele synes jeg da :)
hmmm...jeg opplevde det motsatt med det elastiske sjalet jeg da o_O

hmmm...jeg opplevde det motsatt med det elastiske sjalet jeg da o_O

Hvis det er knytt stramt nok og fordelt riktig over kroppen så skal man nesten ikke merke at man bærer :-)
Men ja det er nok individuelt. Jeg har jo ikke båret i sjal omtrent siden han ble stor nok til selen - for den er så enkel. Men jeg synes meitai-en er enklere å tilpasse og unngå presspunkter med, så jeg prøver å velge den

Jeg står på venting for å teste enkelt ny Ergo nå. Den heter Stowaway og blir miniliten sammenpakket i egen lomme :-) er spent på det!

Ved sjal da, når de er så store, ikke elastisk :)

Sånn - da var mitt første vevde sjal bestilt :D hehe - klarte ikke å la være :P Vet jo at jeg får lønn om fem dager og på den lønnen er det bonus også, så da kan jeg unne meg et sjal :D

Sånn - da var mitt første vevde sjal bestilt :D hehe - klarte ikke å la være :P Vet jo at jeg får lønn om fem dager og på den lønnen er det bonus også, så da kan jeg unne meg et sjal :D
Ååå heldiggris! Ble det det du la ut bilde av?
Jeg ville jobbet med å få det mykt før bruk! Vask det, stryk det, flett det, sov med det, sitt på det i sofaen :-p

Det ble det jeg la ut bilde av ja :) Har falt sånn for det at jeg klarte ikke å la være :P Det må nok bo med meg 24/7 en stund for å bli mykt ja, men satser på det går seg til med MASSE bruk også :D hehe

Så flotte dere er :-)

Hvis det er knytt stramt nok og fordelt riktig over kroppen så skal man nesten ikke merke at man bærer :)
Men ja det er nok individuelt. Jeg har jo ikke båret i sjal omtrent siden han ble stor nok til selen - for den er så enkel. Men jeg synes meitai-en er enklere å tilpasse og unngå presspunkter med, så jeg prøver å velge den

Jeg står på venting for å teste enkelt ny Ergo nå. Den heter Stowaway og blir miniliten sammenpakket i egen lomme :) er spent på det!
åh, det hørtes spennende ut! Kunne jeg òg tenkt meg å teste, er kjekt å ha noe lett og nett når man er på farta og kun trenger sela som backup til vogn ;)

åh, det hørtes spennende ut! Kunne jeg òg tenkt meg å teste, er kjekt å ha noe lett og nett når man er på farta og kun trenger sela som backup til vogn ;)
Jeg skal oppdatere når jeg har testet. Blir bra reklame det :-)

Bestilte str 7 jeg på ellevill sjalet. Dette girasol sjalet jeg har lånt vet jeg ikke helt, burde kanskje måle, men vil tippe 5 eller 6.

Back
Topp