Frozen Escuro

Escuro

Forumet er livet
Jeg er en slik person som MÅ sove med vinduet oppe om natten. Gjør jeg ikke det, så våkner jeg med sterk hodepine eller migrene.

Men nå er det begynt å bli et seriøst problem, for jeg står opp ørtentusenmillioner ganger om natten for å pisse, og innimellom har jeg fått skikkelig frost i meg, så hele kroppen rister og skjelver sånn at jeg såvidt klarer krøke meg til doen, og jeg er så anspent av kuldesjokk at jeg bruker femdobbelt så lang tid på å pisse ferdig, og så er det tilbake under dyna i full fart og krype tett inntil min kjære, inn under hans dyne og helst velte meg litt over ham, mens jeg puster og peser og hakker tenner og fryser og rister så hele senga holder på å gå gjennom taket til de som bor under [8D] Føler meg virkelig som en forfrossen blåhval med spasmer...

Er det bare meg som er sånn frysepinn...?

har det akkuart som deg :( MÅ ha vinduet oppe eller våkner jeg med intens huevondt og det er så lite godt!! og samtidig så er også jeg oppe 10 ganger om nattan for og pisse, og det er så utrolig irriterende.. for kaldt rom er ikke godt når du må ut av dyna :P men nå begynner det bli så kjøli ute att jeg faktisk kan ha vinduet på sånn lukket luftestilling.. og det er godt ;D så lenge det er kaldt på rommet, og jeg ikke våkner med huevondt!!

men jeg er en SKIKKELIG frysapinne selv. så egentlig rart jeg må ha det så kaldt på rommet..

Min kjære er heldigvis et omvandrende varmeelement [:D] Så han har alltid en godt oppvarmet dyne pakket rundt seg, som jeg kan stjele nesten heeeelt uten at han merker det! MOAHAHAHA!!! [8D]

Jupp! jeg har alltid vært en frysepinne, alltid! Det jeg begynte med i går var å ta med en varmeflaske inn isenga. ( Jeg gjorde det for bekkenet mitt var /&)¤#/&%)#¤) Men når jeg våknet på natten og måtte tisse, så la jeg dynen utover igjen slik at varmen ikke forsvant pluss at varmen fra flasken fremdeles var litt der. Så da var det skikkelig digg å legge seg under dyna igjen! :)

ORIGINAL: Trone
Det jeg begynte med i går var å ta med en varmeflaske inn isenga.

Åh, jeg er også skikkelig avhengig av den varmeflasken [:D] Det er så utrolig digg!!!

- Frysepinn 4ever -

Jeg har alltid vært en frysepinn, men spesielt på føttene. Ja takk til kjempegode tøfler (eller tøfluser) og tjukke ullsokker. [:)][:D][8D] 

eg sover aleine kvar einaste natt, så ingen som varmer meg, nei..:S ligger med to dyner rundt meg og spenner kroppen.. noko som ikkje er så bra, fordi då tar det lenger tid før eg blir varm.. men eg fryser berre, føler meg aldri for varm.. ;P

Om natta er eg vaaaaaaaaaaarm, men eg fryser lettere om dagene, sku gjerne hatt vinduet opent om natta men då risikere eg at pappaen i huset fryse i hjel og han treng me jo[8D][8D]

Back
Topp