Frostrier

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Kom til å tenke på.. frostrier har jeg nå hatt hver natt siden jeg ble syk. Når jeg må opp på do. I natt var de så ille at jeg nesten ikke greide å sitte på do uten å riste av.. merkelige greier i grunn, for jeg har jo nesten ikke hatt feber. Kom til å tenke på om dette kan være skadelig for magen? Ristet nemlig såpass i natt at jeg fikk vondt over magen den ene gangen jeg var oppe... noen som vet? Det er skikkelig plagsomt iallefall
 
Ville ringt føden hvis du er usikker. Vil ikke tro det er farlig, men greit å spørre en gang for mye enn for lite
 
Ta en telefon til sykehus eller lege og snakk med dem du :) Jeg aner altså ikke, men kan være greit å følge det opp :)
 
Det gikk seg til heldigvis. Kjente ikke noe mer og har ikke hatt frostrier siden den natta. Kroppen frisker smått om senn til igjen. Så ble ikke til at jeg kontaktet noen. Kjent godt med liv hele veien da heldigvis.

Men takk for tilbakemeldinger!
 
Det gikk seg til heldigvis. Kjente ikke noe mer og har ikke hatt frostrier siden den natta. Kroppen frisker smått om senn til igjen. Så ble ikke til at jeg kontaktet noen. Kjent godt med liv hele veien da heldigvis.

Men takk for tilbakemeldinger!
Så bra at du er bedre.
 
Ja tror formen toppet seg den natta for blir sakte men sikkert bedre nå. Heldigvis.
Så godt å høre. Har vært mer syk under denne graviditeten enn jeg er vanligvis. Alt blir så tyngre mtp alt man må være forsiktig med. Smertestillende, hostesaft, nesespray
 
Så godt å høre. Har vært mer syk under denne graviditeten enn jeg er vanligvis. Alt blir så tyngre mtp alt man må være forsiktig med. Smertestillende, hostesaft, nesespray
Ja jeg har og vært mer syk enn normalt. Hosten og hovne mandler sitter fremdeles i. .Vil liksom ikke helt slippe taket. Nesespray har jeg brukt. Men hostesaft og halspastiller er jo ikke anbefalt og kan ikke si at doc gav helt den store virkningen.. Måtte ta såvidt para et for å greie å svelge og puste en periode. Men ellers er det lite man kan ta ja.
 
Ja jeg har og vært mer syk enn normalt. Hosten og hovne mandler sitter fremdeles i. .Vil liksom ikke helt slippe taket. Nesespray har jeg brukt. Men hostesaft og halspastiller er jo ikke anbefalt og kan ikke si at doc gav helt den store virkningen.. Måtte ta såvidt para et for å greie å svelge og puste en periode. Men ellers er det lite man kan ta ja.
Huff, ja det har sittet lenge i. Hadde en runde i høst hvor jeg også måtte ty til barnenesespray. Ellers hadde jeg ikke klart å fungere. Haha, nei DOC tror jeg ikke gjør annet enn å gi god smak i munnen:happy:
 
Huff, ja det har sittet lenge i. Hadde en runde i høst hvor jeg også måtte ty til barnenesespray. Ellers hadde jeg ikke klart å fungere. Haha, nei DOC tror jeg ikke gjør annet enn å gi god smak i munnen:happy:
Nei det var nok kun det den gjorde.. Svelget kaktus og piggtråd samma hva jeg gjorde hehe
 
Back
Topp