Frossenpizza

Synes det er helt ok. Er mye jeg spiser før jeg tar en frossenpizza, men det går greit til nød. (Nå er ikke jeg så veldig glad i pizza sånn generelt da)
Det hender seg at vi er helt tomme for middagsidéer/er kjempeslitne/-sultne osv, da kan vi slenge en pizza i ovnen.
Eller hvis vi ser at tiden renner fra oss og vi ikke rekker å ordne noe annet osv osv.
"Favoritten" må vel være Dr. Oetker Rustica Pepperoni (mulig de har endret den og lagt til cheddar eller noe nå), gjerne med en dunge bearnaise oppå .

Spiser ikke frossen pizza. Smaker papp og inneholder lite næring.
Lager alltid opp ekstra pizza bunner når jeg lager hjemmelaget pizza og har derfor alltid frossne bunner tilgjengelig, de lan fint tines i mikroen hvis jeg har glemt å ta ut.
Ellers er ostesmørbrød med grovt brød populært her i huset hvis vi skal ha noe raskt og enkelt.

Syntes BigOne er best, men med ekstra ost. Er en vegetar pizza med blåskimmelost som er veldig god

Ikke spesielt glad i frossenpizza nei :p
Hender vi spiser det, sånn 2-3ganger i året, hvis jeg er for sjuk til å gå ut av senga.
Da blir det vanligvis big one med tripple cheese.

Liker frossenpizza, men kan ikke huske sist jeg spiste det eller kjøpte det. Lager heller hjemmelaget om vi skal ha pizza.

Det er skjeldent vi spiser halvfabrikata her i hus. Tror nok årsaken er at jeg liker å vite hva både jeg og ungene får i oss, er nok litt fitnesskada og fordi jeg syns rene råvarer smaker mye bedre ;)

Spiser ikke frossen pizza pga melkeallergi i hus. Og syns ikke det er spesielt godt eller metter bra heller. Tar heller noe annet raskt.
Savner innimellom å bestille pizza, men gidder ikke å bestille pizza uten ost, så da blir det heller noe annet lettvint.

Back
Topp