Frossenpizza

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Liker du frossen pizza eller hater du det? Dere som spiser det, når gjør dere det :)? I hvilke sammenhenger? Som full fart middag eller kose- kvelds?Hvilken frossenpizza er favoritten ?

Vi spiser frossenpizza ca 3-4 gang per måned. Og da ble det om både jeg og mannen er for sliten til å stå på kjøkkenet. Men spiser innimellom til kosekvelds også. Får vi umeldt besøk hender de også at vi steker hiver på et par :) enkelt og raskt.
Favoritten min rustica ham and cheese (ny pizza som kom i vår). Men den er veldig dyrt så blir sjelden den.
Vi kjøpte som regel når det er på tilbud og da blir det gjerne bigone eller grandiosa. Av de er nok helt vanlig grandiosa favoritten.
Som regel spiser jeg en halv pizza, men klarer å spise en hel om jeg er skikkelig sulten :smiley-ashamed008

Har ingenting imot frossenpizza :) såklart alt i livet med måte.

Big one classic for min del i så fall, null fuzz. Jeg liker ikke paprika, løk, eller mozarella eller sopp på pizza så det begrenser en del

Vi spise der som full fart når vi ikke har tid til annet. Ikke hver måned, men typisk i juni når kalenderen er stappfull og noen dager når ser bare blir sånn

Ingen kulinarisk opplevelse, men med litt ekstra krydde er det da greit nok.

Jeg liker veldig godt frossenpizza! Vi tar det som en kjapp middag eller til kvelds bare jeg og mannen.

På dager der jeg absolutt ikke vil lage middag kan vi ty til frossenpizza. Ungene liker Big One best, jeg liker Big One med biff og cheddar tror jeg det er. Har ikke noe imot det en gang iblant, men det er jo ikke "skikkelig" middag.

N A M!
Kose-mat.
Grandis er min favoritt. Tar på ananas, ekstra ost, har salat. /dressing vedsiden av :)
Skjønner ikke folk som sier det smaker papp.. Har de pizzaen rett nedpå esken etter den er stekt, eller? :bored:

Synes det er helt greit:-)

Vi spiser det enten når vi ikke har tid eller ikke orker å lage noe mer «skikkelig» men trenger varmmat, vi spiser det gjerne 3-4 ganger i mnd.

Rustica ham and cheese er også min favoritt, men det blir ofte heller grandiosa pga pris;-)

N A M!
Kose-mat.
Grandis er min favoritt. Tar på ananas, ekstra ost, har salat. /dressing vedsiden av :)
Skjønner ikke folk som sier det smaker papp.. Har de pizzaen rett nedpå esken etter den er stekt, eller? :bored:

Helt enig :) selvom deg kanskje ikke smaker det samme som på restaurant så synes jeg ikke at man kan si det smake pappa heller. Jeg synes det smaker godt jeg :) pynter også ofte med litt ekstra ost, paprika og løk.

Spiser det en gang innimellom, gjerne etter en lang dag hvor vi ikke har lyst å lage middag :happy:
Rustica er den jeg liker best, liker ikke bunnen på grandis og big one:p

Jeg liker det ikke, vi har det aldri. Lager selv eller kjøper heller på take away enn frossen pizza. Hender par ganger i året at samboer og datteren spiser det om jeg er borte.

Noen ganger i mnd kanskje? Men MÅ ha ruccola og kesam på:p I alle fall noe grønt... Er nok litt psykisk:hilarious: Ikke fan av "Big One" da det blir altfor mye bunn i forhold til fyll.

Vi har ikke pizza liggende i frysen, men kjøper den med samme dagen. Tenker at hvis vi hadde hatt det i frysen ville vi nok spist det oftere, og det er greit å unngå at det blir en vane:)

Ellers liker vi best å lage pizzaen selv fra bunnen av, og steke på sten i ovnen. Det er jo den beste!

Jeg liker det ikke. Da bestiller vi heller pizza på døren eller lager selv.

På dager der hodet står tomt for middagsideer er det greit å bare "slenge" en ferdig pizza i ovnen.
Jeg synest faktisk IKEA sin er best :-)

På dager der ingen av oss orker å lage middag eller vi er tomme for ideer så er det veldig greit å ha en grandis i fryseren!

N A M!
Kose-mat.

Jeg er blany dem som syns en del frossenpizza smaker papp, inkludert vanlig Grandiosa. Legger den aldri på esken etterpå, så har ikke noe med det å gjøre. Er selve bunnen som gir den papp assosiasjonen.

Det er en frossenpizza jeg liker, og det er den nye Grandiosa Nybakt. Den smaker faktisk godt :)

Det er sjelden vi har. Samboer kjøper det kanskje 1 ganger hver andre måned, jeg spiser da veldig sjelden av den. Han kjøper som regel Grandiosa og det smaker virkelig ikke godt :p kan spise Rustica sin.

Nei jeg spiser ikke frozzenpizza, smaker bare papp.
Kemgubarnet derimot spiser gjerne det

Back
Topp