Frossenpizza

Skjelden hatt det litt når jeg har vært gravid, alene hjemme med verdens mest kresne guttunge...

Synes det er godt. Vi kjøper det som regel på tilbud og lager om vi har glemt å handle/ ikke orker å lage noe annet :)

Har det aldri til middag men kan være vi steker opp en til kvelds etter at barna er lagt. Når jeg gikk gravid denne gangen hadde jeg cravings på grandis :oops:

Grandis spiser jeg helst ikke pga paprika, så det går i big one ved behov her

Er ikke så glad i det :hungover: Spiser det vel en gang eller to i året, max.

Blir det innimellom. Som regel grandiosa eller big one, men vi bestiller oftere fra pizzarestaurant enn vi har ferdigpizza.

Hender innimellom når jeg ligger med migrene og ikke orker noe annet. Da er det enkelt og greit med en Big One. Den vanlige.

Mannen foretrekker Grandiosa. Den vanlige. Jeg liker ikke paprikaen der gitt.

Lager heller pizzaen selv. Har hjemmelaget pizzasaus i porsjonsposer i fryseren. I verste fall kjøper jeg ferdig pizzadeig om tiden er virkelig knapp. Sønnen min liker (heldigvis) mye bedre min hjemmelagde pizza enn frossenpizza. Har uansett ikke pizza så ofte til middag.

Er gift med en mann som elsker pizza, så det blir faktisk et par-tre ganger i mnd.
Da gjerne Grandiosa Nybakt (den med skinke) eller Ristorante pepperoni. Jeg elska Dr. Oetker mozzarella/pesto-pizzaen før, men etter at de gjorde noe med den liker jeg den ikke i det hele tatt.
Blir gjerne frossenpizza hvis vi er helt blank på hva vi skal ha til middag/dagen har gått fort og middagen blir senere enn vanlig/orker ikke lage middag.
På 2 voksne og 2 barn på hhv 2 og 4 år går det med nesten 2 pizzaer.

Spiser det når matplanen er gått i vasken, og vi er sykt trøtte:p Ingen aning hvor ofte, men regner med det skjer 1 gang i mnd i gjennomsnitt. Favorittene er Grandiosa sin"hjemmelaget" og "take away", men av og til er en god gammeldags Grandis også digg. Men det er selvsagt ingenting som slår vår egne hjemmelagde:happy:

Har alltid ruccola og kesam til, uansett om det er hjemmelaget eller frossenpizza:D

Sånn innimellom. Eldste er veldig glad i grændis:P jeg er mere fan av de helt tynne pizzaene :)

Alene hjemme når jeg skal kose meg: den lille vegetarpizzaen med blåskimmelost.

Når vi har sykt dårlig tid og må kaste i oss mat: big one

Ja, jeg spiser gjerne frossenpizza i ny og ne. Når mannen er borte på reisejobb og så spiser vi det noen ganger sammen på kvelden etter en travel dag etter barnet er lagt. Blir vel sikker ca ett par ganget i mnd. Helst Grandiosa :-)

Det blir ganske sjelden, kanksje en gang i året til vanlig. Men en del når jeg var gravid og jeg strevde med å lage og få i meg mat. Da var frossenpizza ei ok løsning.

Stadig vekk :P Blir gjerne på de hektiske dagene eller hvis vi er for slitne til noe annet (grunnet f.eks. våkennatt og jobb) :)

Back
Topp