Frossenpizza

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
spiser dere det :)? Hvor ofte? Og i hvilke situasjoner velger dere det? Hvilken liker dere best? Og hvor mye klarer du å spise :angelic:?

Vi spiser frossenpizza.Velger det når begge er for sliten til å orke å lage boe, eller før babysvømming. Innimellom blir det også en til kosekvelds *gulity pleshure*

Jeg liker nok vanlig Grandiosa og bigone original best :) de er ikke så skrekkelig dyre og er ofte på tilbud, og smaker godt synes jeg. Jeg kan spise en hel grandis når jeg er veldig sulten. Men som regel deler jeg og samboeren en, og pynter den litt med litt ekstra ost og frisk paprika :happy:

Spiser det svært sjelden, type ikke så mye som en gang i året en gang. Jeg kan med sikkerhet si vi ikke spiste det i fjor. Jeg syns det ikke er så godt. Skal vi ha pizza kjapt, kjøper vi heller på den lokale italienske pizzarestauranten eller så hender det at vi lager pizza selv.

Er ikke veldig glad i det, men noen ganger er det godt. Går for vanlig grandis, eller big one, smaker som tenårene.

Svært sjelden
Tror jeg siste en gang i fjor

Kengubarnet derimot er veldig glad i det

Dr Oetker Quattro Fromaggi, eller pizza ristorante mozzarella :love7

Et par ganger i året kanskje.
Ble en gang i jula etter hele familien hadde hatt omgangssyken og ingen ville ha eller lage mat, bare spise fordi vi visste vi måtte :p

Vi har det svært sjeldent. Jeg liker det ikke.. mannen min kjøper det noen ganger til seg selv da, kanskje et par ganger i mnd.

Når vi er slitne/syke eller lignende og ikke orker lage noe, tar vi enten brødmat til middag, eller kjøper wienerpølser og lomper. Pasta med pesto er en annen superenkel favoritt som «krisemat»

Vi har spist det mye i det siste... blir som regel når vi (jeg når mannen er borte på jobb) ikke har planlagt middag, dårlig tid eller ikke orker å lage noe mer avansert.

Liker best pepperoni, ristorante og nylig fant vi ut at seksåringen likte godt big one

Ja det hender.

Jeg liker best dr. Oetker sin mozzarella, eldste bigone med pepperoni, og samboer vet jeg ikke. Frøkna er ikke superglad i det, men liker de små fra dr. Oetker.

Big one classic. En og annen. Ikke så ofte, men sånne dager da vi virkelig ikke har tid til å lage mat hender det. Tror følgelig vi hadde det minst to ganger i desember.

Det hender og da blir det gjerne en Grandiosa take away eller hjemmelaga, men ellers blir det mye oftere take away pizza av ulike slag :p

Ikke hver mnd men kanskje annenhver.. fordi ungene liker det og jeg ikke orker/har tid å lage pizza.. blir da Gradis eller BigOne :) Hvis de får velge vil de helst ha hjemmelaget :happy:
Som noen sa; det smaker tenårene... heldigvis har jeg hatt noen større kulinariske opplevelser siden den tid :happy:

Vi spiser det ikke ofte, men har det innimellom på veldig hektiske dager der man bare må ordne noe rask mat før man skal ut døra igjen.
Vi har av og til Grandiosa og av og til Big One :happy:

Spiser det en gang i blant. Jeg liker best pizza pollo og trio de carne. Troor begge er dr oetker.

Ja, vi har som oftest noen liggende i fryseren handlet på tilbud. Dr. Oetker og grandis

Spiser ikke frossen pizza, liker det ikke. Skal vi ha pizza og jeg ikke har tid til å lage selv eller har ferdig stekt bunn i fryseren kjøper jeg taco lefser og tar på tomatsaus og fyll på de. De tar kort tid i ovnen.

Det hender en gang i blant. Grandiosa «hjemmelaget» dersom dattera vår spiser sammen med oss, ellers liker jeg best Dr.oetker mozzarella dersom jeg og samboer skal ha noe kjapt og greit en kveld.

Back
Topp