Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oline V2
ORIGINAL: Labambie
De selges frosne, også tiner man de og spiser de. Er iallefall slik man skal gjøre det. [:)]
Jo, såpass har jeg skjønt.
Men etter at de har vært frosne, og tint, så smaker de jo ikke sånn reker skal smake...
De selges frosne, også tiner man de og spiser de. Er iallefall slik man skal gjøre det. [:)]
Men etter at de har vært frosne, og tint, så smaker de jo ikke sånn reker skal smake...
Jeg har smakt ferske reker kanskje 5-6 ganger i hele mitt liv... Så jeg synes det smaker helt greit jeg. Er nok bare du som er bortskjemt. [8D]
ORIGINAL: Carta
Frosne reker er ikke vondt det. Om de er riktig behandlet. Men det er mange steder de har dårlige frosne reker. Om de er litt hvite i skallet kan de ligge i en for dårlig frysedisk (ikke kaldt nok) eller ha blitt tint litt på vei til disken.
Frosne reker er veldig fine å bruke i varme retter. De er veldig fine å bruke til å fritere f.eks. Der syns jeg ikke ferske rekre funker i det hele tatt. De blir rett og slett tørre.