Froskus - babyTs bedre halvdel

froskus

Andre møte med forumet
Hei alle dere jeg hører om hele tiden.

Jeg er Froskus, mannen til babyT. Jeg må innrømme at jeg har vært her inne og lest endel den siste uken siden det har skjedd så mye spennende. Det toppet seg vel i går da vi fikk positivt svar på graviditetstesten. Så jeg tenkte at det var på tide å registrere seg isteden for å være en ukjent gjest.

Jeg er 28 år og født og oppvokst i Trondheim. Møtte babyT i 1999 på høgskolen i Trondheim. Etter det har jeg flyttet mye rundt omkring og har foreløpig endt opp i ingenmannsland pga jobben. Jeg jobber som flygeleder. Heldigvis skal vi alle tre/fire/frem flytte til Sola om et par år. Det gleder vi oss kjempemasse til til!

Mens babyT er opptatt på babyverden, bruker jeg mye energi på fotografering og musikk. Spiller gitar og synger i samme kor som min kone. Har også brukt en del penger på fotoutstyr, men sier at jeg skal forberede meg til å ta bilder av den voksende magen og babyen. Denne unnskyldningen fungerer fint[:D]

Jeg er også svært interessert i frosker, noe brukernavnet mitt tilsier.
 
Hei, kjære. Der var du jo. Endelig turde du å melde deg inn [:)] Synes du er tøff, jeg [:)]
 
 
ORIGINAL: ElinR

velkommen froskus, og gratulerer så mye som vordende far [:D][:D][:D][:D]

 
Tusen takk. Det er ganske uvirkelig.
 
froskus velkommen skal du være, du kan bare glede deg til ultrabilder men ikke bli skremt, de vokser seg til etter vært. Så den du skal bli pappa til kommer nok seg gjenom stadiumer som å ligne på en reke, bamsemum med mer. Min mann ble veldig begeistra for siste ultralyd da, han tenke jo bare på sjokolade for tiden, så så han bamsemums på ultralyd skjermen også, så det var ikke helt mitt valg av navn da, ble heller kvalm av å tenke på sjokolade. [;)]
Men det kan jo hende at det ikke blir tidlig ultralyd på dere da, og da er det et foster på deres første ultralyd[:)]
 
Hei hei, froskus, og gratulerer som pappa to be[:)]