Froskus - babyTs bedre halvdel

froskus

Andre møte med forumet
Hei alle dere jeg hører om hele tiden.

Jeg er Froskus, mannen til babyT. Jeg må innrømme at jeg har vært her inne og lest endel den siste uken siden det har skjedd så mye spennende. Det toppet seg vel i går da vi fikk positivt svar på graviditetstesten. Så jeg tenkte at det var på tide å registrere seg isteden for å være en ukjent gjest.

Jeg er 28 år og født og oppvokst i Trondheim. Møtte babyT i 1999 på høgskolen i Trondheim. Etter det har jeg flyttet mye rundt omkring og har foreløpig endt opp i ingenmannsland pga jobben. Jeg jobber som flygeleder. Heldigvis skal vi alle tre/fire/frem flytte til Sola om et par år. Det gleder vi oss kjempemasse til til!

Mens babyT er opptatt på babyverden, bruker jeg mye energi på fotografering og musikk. Spiller gitar og synger i samme kor som min kone. Har også brukt en del penger på fotoutstyr, men sier at jeg skal forberede meg til å ta bilder av den voksende magen og babyen. Denne unnskyldningen fungerer fint[:D]

Jeg er også svært interessert i frosker, noe brukernavnet mitt tilsier.
 
Hei, kjære. Der var du jo. Endelig turde du å melde deg inn [:)] Synes du er tøff, jeg [:)]
 
 
ORIGINAL: ElinR

velkommen froskus, og gratulerer så mye som vordende far [:D][:D][:D][:D]

 
Tusen takk. Det er ganske uvirkelig.
 
froskus velkommen skal du være, du kan bare glede deg til ultrabilder men ikke bli skremt, de vokser seg til etter vært. Så den du skal bli pappa til kommer nok seg gjenom stadiumer som å ligne på en reke, bamsemum med mer. Min mann ble veldig begeistra for siste ultralyd da, han tenke jo bare på sjokolade for tiden, så så han bamsemums på ultralyd skjermen også, så det var ikke helt mitt valg av navn da, ble heller kvalm av å tenke på sjokolade. [;)]
Men det kan jo hende at det ikke blir tidlig ultralyd på dere da, og da er det et foster på deres første ultralyd[:)]
 
Hei hei, froskus, og gratulerer som pappa to be[:)]
 
Jeg er en av de "gamle", som ikke helt klarer å flytte ut[:)]
 
Håper du vil trives her inne[:)]
 
Velkommen froskus! Og Gratulererer med positiv test[:)]
du drømte det jo før testen til og med hvis eg husker riktig[:)]
 
hoho, morsomt å få så mye oppmerksomhet. Takk for alle gratulasjonene!
 
twinanne: spørs om jeg greier å spise bamsemums etter noe sånt... Heldigvis er jeg altetende innen godterier, så det bør ikke by på problemer[;)]
 
apple: takk for det. Jeg legger støtt og stadig ut bilder der. Og håper ikke jeg blir en kaklende hanefar.
 
litolus: jeg måtte spørre kona mi om hvor jeg skulle introdusere meg og fikk beskjed om å starte her. Så jeg blir vel hengende en stund her jeg også:)
 
hope: ja, litt mystisk. Jeg sa at vi var tre stykker her, men husker ikke det selv. Tror jeg er sannsnakkende.
 
Sier velkommen jeg også. Selvom jeg aldri helt hørte til her er det her alle jeg følger med på henger, så jeg sniker her ofte!

Gratulerer så mye med positiv test! Det er en fantastisk følelse.
 
Der måtte min kjære "froskus" logge av. PC'n gikk tom for strøm. Jeg skal også øogge av og prøve å få ham med og legge seg [:)]
 
Hei hei, og velkommen til oss[:)][:)]

Så kjekt at det blir eit par menn som kan holda litt styr på oss kaklehønene[;)]

Veldig fin presentasjon[:)]

Og viktigast av alt: GRATULERA MED SPIRO[:)][:)]
 
åååååååå ennå en mann[:D] syntes det er dødds kult[:D]
 
har prøvd å få samboeren min inn her men det er helt dødfødt..........[:)]
 
 
 
Gratulerer så masse   forresten[:D]
 
Hei Froskus og velkommen inn hit.
 
Koselig at det kommer noen mannfolk inn her også. [:)]
 
Gratulerer så mye.
 
Velkommen hit til oss, og gratulerer så mye med spire i magen til din kjære[:)]
 
Håper du vil trives her inne da, selv om du er eneste mannen her, synes du er tøff[:)]
 
Vi får prøve å få med oss mennene våre inn her vi andre å.....er sikker på at denne prosessen både før og etter behandling opptar like mye guttene som oss jentene.
 
Håper vi får se noen av dine fotografier da????? Er så gøy å se!
 
Ville bare si kjempe masse gratulerer med bebis på vei. [:D]
 
ORIGINAL: ElinR

velkommen froskus, og gratulerer så mye som vordende far [:D][:D][:D][:D]
 
Velkommen og gratulere med den positive testen!! [:)]
 
Velkommen[:D] Du er modigere enn de fleste andre menn.. Bra med noen mannfolk her inne[;)] Og gratulerer masse med positiv test begge to[:D][:D][:D] Jeg har gått glipp av mye her de siste dagene skjønner jeg[&:] Har vært uten internett siden tirsdag, tordenværet tok knekken på modemet vårt, og fikk ikke nytt før idag, endelig[:)] Nesten skummelt hvor avhengig man blir....[8|]
 
Heisann Froskus!!! [:D] Velkommen - godt å ikke være eneste "mannebeinet" her inne [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Gratulere så mye med nybakt  "snart-pappa-status"..
 
Hei Froskus!
Så koselig å få møte BabyTs kjære [:D]
Har vært borte i helgen, så "oppdaga" ikke deg før i dag jeg [;)]
 
Gratulerer så mye med den positive testen! Nå får vi følge hverandre frem til februar [;)]
 
Klem fra Guria
 
Takk, alle sammen!!
 
Det er neimen ikke lett. Litt vanskelig å svare på hvordan festesmerter og slikt føles, men kan prøve å beskrive litt etterhvert hvordan det er å være på den andre siden, uten livmor altså. Spennende å følge med hvordan det går med dere andre.
 
Back
Topp