Frontpartiet...

Hoho, min klager ikke akkurat han heller :D Ikke rart samboen din bare "måtte" finne ut
hvordan den patenten fungerte ;)

Men jeg har ikke kjøpt meg ammeBH'er enda,
jeg har en drøss fra før vekttapet som passer :D

Gubben bare innom et "ærend" på badet når jeg skal dusje (kan ikke låse for vi har bare ett bad, så doen må være tilgjengelig for de små)

Her nyter jeg at puppene har blitt større ;) og for blir jo ennå større når melken kommer!
Men for min del blir de ennå mindere enn utgangspunktet etter amming (og det er ikke kult når man har en a-cup :p)

Beklager Ellen. men nå sitter jeg å humrer litt for meg selv her.
Syns jeg kan se det for meg. En diskusjon på tegnspråk med litt for mye puppestell i veien :P hihi...

Jeg ser absolutt utfordringen og at det kan være i veien.

Jeg på den andre siden fyller ikke ut en A skikkelig til vanlig. Og jeg er rimelig fornøyd med den størrelsen jeg har nå. Har ikke kjøpt nye bher, men det er godt å kunne fylle de godt opp ;)

Nå har jeg gått opp to str og på vei til at den også er for liten! Også klør de så veldig, så det er helt tydelig at noe skjer...

Gubben bare innom et "ærend" på badet når jeg skal dusje (kan ikke låse for vi har bare ett bad, så doen må være tilgjengelig for de små)

Jadda, må sikkert noe VELDIG viktig :D De er vel søte og gjennomsiktige, disse mannane :D

Beklager Ellen. men nå sitter jeg å humrer litt for meg selv her.
Syns jeg kan se det for meg. En diskusjon på tegnspråk med litt for mye puppestell i veien :p hihi...

Jeg ser absolutt utfordringen og at det kan være i veien.

Jeg på den andre siden fyller ikke ut en A skikkelig til vanlig. Og jeg er rimelig fornøyd med den størrelsen jeg har nå. Har ikke kjøpt nye bher, men det er godt å kunne fylle de godt opp ;)

Yey da!! Det går i hundre det, vet du :D :D Blir litt ømt etter for mye "skravling"!

Og temaet som ungdommene på jobb ville snakke mest om i kveld på jobb var
selvfølgelig sex og da følgelig graviditet og kropp... Jommen godt jeg ikke er sart og sjenert :D
Tror de lærte et par tegn de ikke kunne fra før, og om ikke annet, så er jo det positivt :)
Heldigvis er de godt nok oppdratt til å ikke nevne at det er mer enn magen som vokser... *kremt*

Jeg og har store.. Til vanlig ligger dem pent og pyntelig oppi en DD, men ikke nå mer.. bruker jeg de gode bh'ene nå blir det jur/dobbelpupp.. så jeg har funnet noen utslitte bøyleløse slakke sportsbh'er (med hemper bak) og føler at puppene snart vil skli ut til siden og under armene.. LITE LEKKERT.. Er heldigvis ikke vonde nå, men bruker ikke hendene foran kroppen så mye heller siden jeg er sykemeldt.. Føler mer det er magen som er i veien her.. Og her blir de nok enda større når det kommer melk i dem ja.. så det blir morro å se hvordan det blir.. Tror de var DD med melk første gangen, men har slanket meg etter det, så litt merkelig at puppene skal bli større nå.. ?

Mine er også det! Og jeg har mista over 50 kg siden sist... Vi får bare strutte så godt vi
kan og være stolt av dem mens vi fortsatt har litt :D

Haff ja har store i utgangspunktet og større har de blitt.
Hadde gigantiske brød under sist amming, å se tilbake på bilder er ingen fornøyelse - helt uproposjonert :-/

Men ja sambo syns det er gromt :-P

Har små hudlefser som henger og dingler til vanlig, så jeg er veldig fornøyd med puppene slik de er nå :D Ikke er de ømme og såre lenger heller, men jeg må vrenge av meg bhen på kvelden når ungene er lagt og ytterdøra låst da :) Tørr ikke tenke på hvordan de ser ut når jeg er ferdig med svangerskap og amming denne gangen, men den tid den sorg.

Søren ta! Nå har mine begynt å vokse.
Jeg brukte 75dd fra før, så er ikke helt happy med det her. Blitt større rundt også, ikke bare i cup str.
Nå blir det bare å finne nye bher da...

Var for første gang siden jeg var 16 på bh shopping for noen uker siden etter som jeg fant ut at det vare greit å ha bh som passet under kjolen på julebordet. Gikk da fra C til D, 3 dager etter shoppingturen kom det plutselig melk og en uke seinere var den nye bhen i grenseland for liten allerede! Den kan brukes i krisetilfeller, som julebord og når jeg skal pynte meg, men bruker kunn sportsBHer fra pierRobert. Har måtte gått opp til L der også, men de er veldig komfortable og siden jeg vanligvis pleier å gå i dem ellers også så gjør det meg ikke noe å gå i dem til daglig :-) vil virkelig anbefale det viss noen synes vanlige bher er ubehagelige! :-)

Her er str vanligvis 75H, og den har heldigvis ikkje endra seg til no! Det gjorde den ikkje sist heller.

Hadde ikkje orka å bære på meir... Hehe... ;)

Back
Topp