Frontpartiet...

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Ja, puppene altså! Mine begynner å bli enorme!

Jeg gikk drastisk- og mye ned før graviditeten og var så fornøyd med å få
mindre å slenge med, og at de endelig gikk inn i en vanlig bh. Nå er jeg tilbake
på den gamle str i cup, dvs D-E og de er i veien HELE tiden!
Det hjelper jo ikke at de er ømme og vonde til enhver tid heller....
Litt kjedelig når jeg jobber med tegnspråk og må bruke hendene foran meg mye og ofte,
og da er de jo noe så veldig i veien på jobb!!

Jeg forstår at dette er hormonelt, men jeg kan ikke huske at det var slik
forrige gang. Kommer det til å gå over, eller må man bare vente og se, tro?

Bare meg som har dette "problemet"?

De har blitt litt større, en str opp, men nå har jeg ikke store fra før så plages ikke med det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mine er bare blitt fyldigere, noen bh'er er for små, men ikke alle. Er D cup, men når melka kom, DA ble de store sist! Kom ikke inn i bh'ene før etter et halvt år... :)

Jeg og har store.. Til vanlig ligger dem pent og pyntelig oppi en DD, men ikke nå mer.. bruker jeg de gode bh'ene nå blir det jur/dobbelpupp.. så jeg har funnet noen utslitte bøyleløse slakke sportsbh'er (med hemper bak) og føler at puppene snart vil skli ut til siden og under armene.. LITE LEKKERT.. Er heldigvis ikke vonde nå, men bruker ikke hendene foran kroppen så mye heller siden jeg er sykemeldt.. Føler mer det er magen som er i veien her.. Og her blir de nok enda større når det kommer melk i dem ja.. så det blir morro å se hvordan det blir.. Tror de var DD med melk første gangen, men har slanket meg etter det, så litt merkelig at puppene skal bli større nå.. ?

Å herlighet.... håper ikke de blir større, nei, men med melk havner jeg vel på en dobbel H...

Jeg har også fått mye mye større! Gått fra en pen 65 C til en 70 d/e !

Jeg reagerte slik sist gang også - og da var det mye verre etter melka kom

Jeg gikk fra E til G(!!) i første trimester og der har de holdt seg siden..... Blir de større når melka kommer vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Må vel kjøpe BH på felleskjøpet! :p:eek:

Hadde slappe pupper rett før graviditeten pga anming av lillegutt, og nå er de like store som når jeg fullamma i vinter:p Måtte kjøpe meg en ammebh i går, og håper den holder frem til melka kommer for fullt etter fødselen;) takler ikke bh med bøyler, så da var ammebh eneste de hadde her.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

"godt" å se at det ikke bare er meg, da! Men, slitsomt er det, lell!
Vi får slå oss sammen og få rabatt på felleskjøpet hele gjengen til slutt :D

Jeg har kuttet BH en tvert. Den er min verste fiende, jeg får så vondt i magen og luft i magen av at den ligger og kniper på magesekken. Jeg er så kort, og allerede i uke 8 hvilte puppene på magen.. :eek: Har gått fra en normal 70 B til 80 C-D og har fått fæææle skrekk merker på puppene.. må si jeg sørger over mine små sprettne tuppelupper som nå føles og ser ut som et bananformet skihopp. Men de er hvertfall ikke steinharde lenger og ikke vonde eller ømme. Nipplene ser helt syke ut :p er plutselig flate og avlange, jeg som alltid har hatt "stive nipler" haha huff sorry detaljene...:p

Mine vokste en del helt i starten. Hadde også fått mindre etter vektnedgang de siste årene, men nå er de tilbake. Bruker DD-cup/E-cup nå, og de tyter litt hehe, men ikke så veldig synlig heldigvis. Er redd de vil bli større når melken kommer, men de plager meg ikke så mye heldigvis. Er mest ømme når jeg tar av BHen på kvelden, mye mindre ømme enn i starten, det skal være sikkert.

Jeg har kuttet BH en tvert. Den er min verste fiende, jeg får så vondt i magen og luft i magen av at den ligger og kniper på magesekken. Jeg er så kort, og allerede i uke 8 hvilte puppene på magen.. :eek: Har gått fra en normal 70 B til 80 C-D og har fått fæææle skrekk merker på puppene.. må si jeg sørger over mine små sprettne tuppelupper som nå føles og ser ut som et bananformet skihopp. Men de er hvertfall ikke steinharde lenger og ikke vonde eller ømme. Nipplene ser helt syke ut :p er plutselig flate og avlange, jeg som alltid har hatt "stive nipler" haha huff sorry detaljene...:p

Haha, nett som jeg skulle sagt det selv..!!

Alltid hatt små og "spretne", men nå har det vert full spreng siden jeg ble gravid... Gigapupper var noe av det som fikk meg til å teste. Heldigvis er de ikke så ømme som de var helt i starten!
Strekkmerker ja, og går aldri med BH om jeg ikke mååå..:P Har allerede investert i spileløs ammebh som jeg går med i så tilfelle, for ingen vanlige BHer passer skikkelig lenger, og det blir for mye kniping her og der.
Er spent på hvordan det blir etter fødselen ja!:P

Har prøvd å finne bh er, men det er ikke bare spilene som gjør vondt det er at bh liningen som går mot magen blir klem imellom puppene og magesekken. jeg har fått en slags innover valk der p.g.a magen hehehe.. å kommer det noe annet inni der bortsett fra tynn myk bomull ja da er jeg den oppblåsbare bowlingkulen....

Det er også plagsomt å lekke melk som en annen melkeku, uten å føle at en kan ha på seg bh :p
Bare de ikke sklir ut til sidene og blafrer under armene..

Har gått opp noen str ja :-P puppene mine var helt ødelagt etter veldig kort ammeperiode med storesøster, så har vært veldig misfornøyd med dem frem til nå. Nå ser de ut som pupper og ikke flate melsekker.. :-P men kunne gjerne vært en str mindre enn de er nå :-) blir spennende å se når melken kommer for fullt (er allerede begynt å komme litt)

Hadde enda mine vært som dem er nå hele tiden ;p Hehe, fikk vrengte bukselommer eteren kort ammeperiode sist, med betennelser og alt. Nå er dem faktisk pene iforhold. Men kjenner jeg gruer meg til melka kommer når dem har voks såpass allerede :p

Jaggu spennende med så mye pupp rundt i det gangske land, kan bare innbille meg hvor
fornøyde våre omgivelser er med "forstørrelsen" om dagen :D -partnerne våre iallefall!

Jeg har liksom aldri lagt merke til at gravide får gigapupper før, og husker ikke at mine forandret seg sist,
men så er det noe helt veldig synlig og merkbart!! Skal vel kanskje ikke klage på for mye, da mange har
for lite fra før, men jeg håper ikke mine blir giganter når melka kommer! -For jeg håper så inderlig jeg
kan amme denne gangen!!!!

De har vokst helt ekstremt her også.... Og større skal dem bli :p hoho

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaggu spennende med så mye pupp rundt i det gangske land, kan bare innbille meg hvor
fornøyde våre omgivelser er med "forstørrelsen" om dagen :D -partnerne våre iallefall!

Haha, i alle fall partnerene! Samboeren syns det var veeldig interessant den patenten ammebhen hadde i alle fall!

Haha, i alle fall partnerene! Samboeren syns det var veeldig interessant den patenten ammebhen hadde i alle fall!

Hoho, min klager ikke akkurat han heller :D Ikke rart samboen din bare "måtte" finne ut
hvordan den patenten fungerte ;)

Men jeg har ikke kjøpt meg ammeBH'er enda,
jeg har en drøss fra før vekttapet som passer :D

Jeg fikk tilbake den runde fine formen etter ammeslutt og litt slanking.. så de ble faste igjen selv om det var noen små strekkmerker, men de var ett hakk større, noe jeg ser som en fordel til min fasong.. Jeg så straks litt slankere ut med de hyllene ;)

Back
Topp